• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Fawkes schreef:
    (...)

    Nee, vandaag kan niet meer, want de plaatsen van vandaag zijn allemaal al bezet. vanaf vannacht 00.00 uur kun je het weer proberen:Y)

    Maar gisteren kwam ie toch om 21:57 online?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Herabera schreef:
    (...)

    Maar goed dat ik geen leve heb,,

    ow shit ik ga morge nr de film
    -_-


    het kan op ieder tijdstip zijn, dus garantie heb je sowieso niet.

    Ik ben gegistreerd. Dikke stress vanochtend, want het duurde lang voor dat de email kwam.
    Maar nu ben ik zo blij haha :D

    Fuck, het is al gesloten ? ofzoiets. help ^^


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar gisteren kwam ie toch om 21:57 online?


    Hij kwam vanochtend pas online, rond 10 uur. Dus dat zou 9:57 zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Hij kwam vanochtend pas online, rond 10 uur. Dus dat zou 9:57 zijn.

    Vanochtend? O_O Wtf, ik haat mezelf. Dat ik dat heb gemist =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kan iemand even uitleggen wat je moet doen. Vandaag is 31 juli en ik heb mijn e-mail adres al heel erg lang geleden ingeschreven. Wat moet ik nu doen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het is al afgelopen, de clue werd er volgens mij vanochtend op gezet.
    Iedereen die niet is geregistreerd moet wachten tot morgen. Dan word een clue op de site gezet die te maken heeft met het tweede boek. Volgens mij.

    Als je je vandaag niet hebt ingeschreven door de clue op telossen etc. moet je tot morgen wachten volgens mij. Als je eerder je email al hebt ingevuld was dat slechts voor informatie mails te ontvangen. Geen registratie.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:50 ]

    Ecanus schreef:
    Pff, ik ga vannacht kijken of hij overbelast raakt en anders mijn wekker zetten. Al gok ik er op dat misschien morgen het een hele andere tijd is.

    De hele nacht was hij overbelast, tot ik deze ochtend nog eens keek om iets voor 9 en uiteindelijk werd de clue pas gegeven om 10 uur. :Y)


    All was well.

    Ik ben nu al aan het opzoeken wat mogelijke antwoorden op mogelijke vragen kunnen zijn.. Hoe sneu is dat? x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    calice schreef:
    Het is al afgelopen, de clue werd er volgens mij vanochtend op gezet.
    Iedereen die niet is geregistreerd moet wachten tot morgen. Dan word een clue op de site gezet die te maken heeft met het tweede boek. Volgens mij.

    Als je je vandaag niet hebt ingeschreven door de clue op telossen etc. moet je tot morgen wachten volgens mij. Als je eerder je email al hebt ingevuld was dat slechts voor informatie mails te ontvangen. Geen registratie.


    toen je je email adres hebt ingevuld was dat om een mailtje te krijgen van de grote opening, in Oktober. Morgen is inderdaad het tweede boek aan de beurt.

    En die clue komt er om 10 uur op en tot hoe laat dan ? want ik was pas wakker om 12 uur --' I hate myself

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:52 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    En die clue komt er om 10 uur op en tot hoe laat dan ? want ik was pas wakker om 12 uur --' I hate myself


    De clue komt op verschillende tijdstippen. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer dat is. Dat kan 4 uur 's ochtends zijn of 8 uur 's avonds.. En verdwijnt weer als alle plekken van die dag bezet zijn.

    ik denk dat ik effe het 2de boek ga herleze...
    de derde dag moet ik kunne, da boek heb ik duizend keer geleze en de film een miljoen keer gezien

    okee ik overdrijf


    Cool, neat, swell -Cry

    Edit, lees hier boven haha!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 12:54 ]