• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:08 ]

    Ik ben MagicStorm148 (dance)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heet LumosHeart68, best een leuke vind ik! Alleen nu nog wachten op mail... ):


    -

    Omg, ik snap er niks van. D: Paniek!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Oh en als je hem niet goed hebt? :Y)

    Dan kom je er niet in. :3


    All was well.

    youleftme schreef:
    Ik heet LumosHeart68, best een leuke vind ik! Alleen nu nog wachten op mail... ):


    Omg, die is leuk <3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Gringotts schreef:
    (...)
    Dan kom je er niet in. :3


    Oh, dat is handig haha. Maar ik heb nou een of andere clue over uilen, maar hoe kan ik dat antwoord dan invoeren? Ik heb van alles gelezen, maar ik kom er niet uit. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had per ongeluk ergens op gedrukt toen ik die mail kreeg en kon kiezen tussen mijn usernames en toen zat ik vast. Maar toen was ik op de homepage gegaan en had ik gewoon op 'Sign in' geklikt en die username ingevuld en toen werkte het. (cat) Maar daarom heb ik dus niet kunnen kiezen. :')


    All was well.

    Ik ben er, hèhè. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Oh, dat is handig haha. Maar ik heb nou een of andere clue over uilen, maar hoe kan ik dat antwoord dan invoeren? Ik heb van alles gelezen, maar ik kom er niet uit. 8D

    http://quill.pottermore.com/jouwantwoord en dan kom je op de Sony pagina uit. Vanaf daar lukt het wel! :9~


    All was well.

    Volgens mij ga ik geen mail krijgen ):


    -

    Rum schreef:
    (...)

    Oh, dat is handig haha. Maar ik heb nou een of andere clue over uilen, maar hoe kan ik dat antwoord dan invoeren? Ik heb van alles gelezen, maar ik kom er niet uit. 8D


    Je moet quill.pottermore.com/ antwoord doen in je adresbalk


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    K*t zooi, ik ben nu al een deel van mijn wachtwoord vergeten --'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ben PatronusCharm91


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eindelijk, ik heb de email gekregen.

    Ik ben CastleMist72


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy