• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    I love Dracy Malfoy. He is so.. bad. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag je dan al geen fan meer zijn van iets? Sorry, maart ik negeer gewoon die JB, 1D, TH dingen hier op quizlet.


    Take me to wonderland

    Sorry, hoor, maar ik vind dit gewoon een vorm van aandachtstrekkerij.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Sorry, hoor, maar ik vind dit gewoon een vorm van aandachtstrekkerij.


    -out-
    Waar slaat dat op? Hallo ik ben geen HP-fan ik zoek aandacht! x')

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:58 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    -out-
    Waar slaat dat op? Hallo ik ben geen HP-fan ik zoek aandacht! x')

    Oh, en daarbij: jij opent een topic waarin je mensen vraagt of je lelijk bent. Dát noem ik aandachttrekkerij.


    Ze heeft een punt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Ze heeft een punt :')


    Ik of CowardlyLion?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik of CowardlyLion?


    CowardlyLion


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    CowardlyLion schreef:
    Sorry, hoor, maar ik vind dit gewoon een vorm van aandachtstrekkerij.


    Aandachtstrekkerij? ;'D
    Ik ben fan, en zelfs ik vind dat er nu nogal veel topics zijn, dus ik snap dat het haar mateloos ergert hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Buckbeak schreef:
    (...)

    Ze heeft een punt :')

    Ik vind dit niet echt aandachtstrekkerij hoor, ze vroeg gewoon of er iemand was die geen fan is van HP. :s
    Voorzover ik weet is het niet echt verboden om zo'n topic te openen? Ze zocht gewoon naar soortgenoten.

    Hou nu gewoon op met die kutruzies, flikkers, godverdomme echt waar. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Kom op, iedereen vind JB TH 1D of Twilight goed, maar als het laatste Potter deel uit is en even een hype is, gaan mensen meteen zeiken en sommigen stoppen, vooral dat stoppen vind ik zielig. Ik ga toch ook niet stoppen omdat er hier nu Bieber-fever is:8


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Struggle schreef:
    (...)

    -out-
    Waar slaat dat op? Hallo ik ben geen HP-fan ik zoek aandacht! x')

    Oh, en daarbij: jij opent een topic waarin je mensen vraagt of je lelijk bent. Dát noem ik aandachttrekkerij.


    Ja. Even roepen dat jij er helemaal gek van wordt. Ik vind dat een soort schreeuw om aandacht, omdat het op mij over komt alsof je mensen wilt optrommelen om op een boeken- en filmreeks te gaan haten. Je kunt ook wegblijven van het HP-forum.

    En, by the way: Ik héb nooit zo'n topic geopend. Ik heb echt geen andere mensen nodig om te weten dat ik knap ben of niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja. Even roepen dat jij er helemaal gek van wordt. Ik vind dat een soort schreeuw om aandacht, omdat het op mij over komt alsof je mensen wilt optrommelen om op een boeken- en filmreeks te gaan haten. Je kunt ook wegblijven van het HP-forum.

    En, by the way: Ik héb nooit zo'n topic geopend. Ik heb echt geen andere mensen nodig om te weten dat ik knap ben of niet.




    Edit; Sorry, dat van dat topic dat iemand vroeg of hij lelijk was was zij niet. Maar dan nog, waarom in godsnaam is dit aandachttrekkerij? Iedereen mag leuk vinden wat hij wil, ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen zijn die het met mij eens zijn.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:02 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De topics staan normaal gezien alleen bij het HP-gedeelte. Dus normaal zou je, als je geen HP-topics wilt zien, niet hier moeten klikken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:00 ]


    Take me to wonderland

    Keyblade schreef:
    Kom op, iedereen vind JB TH 1D of Twilight goed, maar als het laatste Potter deel uit is en even een hype is, gaan mensen meteen zeiken en sommigen stoppen, vooral dat stoppen vind ik zielig. Ik ga toch ook niet stoppen omdat er hier nu Bieber-fever is:8


    Je ziet mij niet stoppen hoor. En dit is geen zeiken, ik wil alleen maar weten of er ook nog mensen zijn die HP niet leuk vinden. + ik ben nou ook niet bepaald fan van JB, 1D en Twilight.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:04 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dit ^
    Maar iedereen mag er zn eigen mening voer geven XD Ik vindt al die JB verhalen oo kkut, dus ik snap je wel


    dit en dit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.