• Beeeh, ik word gek van die HP obsessie hier x_x
    Ben ik dan de enige die er geen flikker aan vindt? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Celestial schreef:
    Harry Potter is awesome! :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Phenomena schreef:
    Waarom zit je dan op het hp-forum ?


    Dit hoort toch bij het onderwerp HP lijkt me?
    Had 't ook bij stamcafé kunnen zetten, maar dan wordt 't wss toch verplaatst.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:28 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Celestial schreef:
    Harry Potter is awesome! :3

    Al mijn vriendinnen vinden HP geen flikker aan maar die zitten niet op Q. ik vind HP daarentegen wel leuk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Fountain schreef:
    Phieuw, dacht al dat ik de enige was.
    Ik heb nog geen enkele scéne van één van al die films gezien en alles. Harry Protter boeit me dan ook geen reet, interesseert me niet en word soms gek van al die kuttopics over HP.
    Je moest 's weten hoe blij ik ben dat die films EIN-DE-LIJK gedààn zijn!

    Handig om te zeggen als je niet eens weet waar het over gaat dan. :'D
    Nieuwsgierigheid ontbreekt je wel een beetje zotezien. (:


    En dit is een website waar voornamelijk fanfiction op geschreven wordt?
    Nogal logisch dat Harry Potter hier veel voorkomt zoals JB, 1D, etc. :'d
    Als je ergens gek van wordt dan moet je het gewoon mijden. :')
    Je hebt me iig niet horen klagen over Justin Bieber of One Direction of Tokio Hotel. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    I love Drarry.
    En Draco.
    :'D

    Captain schreef:
    (...)
    Handig om te zeggen als je niet eens weet waar het over gaat dan. :'D
    Nieuwsgierigheid ontbreekt je wel een beetje zotezien. (:


    En dit is een website waar voornamelijk fanfiction op geschreven wordt?
    Nogal logisch dat Harry Potter hier veel voorkomt zoals JB, 1D, etc. :'d
    Als je ergens gek van wordt dan moet je het gewoon mijden. :')
    Je hebt me iig niet horen klagen over Justin Bieber of One Direction of Tokio Hotel. :')


    klopt.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Captain schreef:
    (...)
    Handig om te zeggen als je niet eens weet waar het over gaat dan. :'D
    Nieuwsgierigheid ontbreekt je wel een beetje zotezien. (:


    En dit is een website waar voornamelijk fanfiction op geschreven wordt?
    Nogal logisch dat Harry Potter hier veel voorkomt zoals JB, 1D, etc. :'d
    Als je ergens gek van wordt dan moet je het gewoon mijden. :')
    Je hebt me iig niet horen klagen over Justin Bieber of One Direction of Tokio Hotel. :')

    Nja, maar als het me niet interesseert hoef ik het ook niet te weten en weet ik dus zo al dat het me niet aanspreekt. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    Phieuw, dacht al dat ik de enige was.
    Ik heb nog geen enkele scéne van één van al die films gezien en alles. Harry Protter boeit me dan ook geen reet, interesseert me niet en word soms gek van al die kuttopics over HP.
    Je moest 's weten hoe blij ik ben dat die films EIN-DE-LIJK gedààn zijn!

    Agree!:Y)


    Only those who listen can hear

    Fountain schreef:
    (...)
    Nja, maar als het me niet interesseert hoef ik het ook niet te weten en weet ik dus zo al dat het me niet aanspreekt. ;D

    Dat liep ik jaren te zeggen over mijn lievelingsschrijver, nu hòu ik van hem haha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Handig om te zeggen als je niet eens weet waar het over gaat dan. :'D
    Nieuwsgierigheid ontbreekt je wel een beetje zotezien. (:



    En dit is een website waar voornamelijk fanfiction op geschreven wordt?
    Nogal logisch dat Harry Potter hier veel voorkomt zoals JB, 1D, etc. :'d
    Als je ergens gek van wordt dan moet je het gewoon mijden. :')
    Je hebt me iig niet horen klagen over Justin Bieber of One Direction of Tokio Hotel. :')


    Het kan toch dat je dat hele genre gewoon niet leuk vindt zeg maar? Ik hou gewoon helemaal niet van van die onrealistische dingen zoals magie, toveren etc. Ik lees liever een thriller. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Dit hoort toch bij het onderwerp HP lijkt me?
    Had 't ook bij stamcafé kunnen zetten, maar dan wordt 't wss toch verplaatst.


    Het is toch doodnormaal dat mensen - die hp leuk vinden - dat uiten. Jij hebt waarschijnlijk ook wel van die dingen die je super vind. en ja ok er wordt veel over Hp gepraat maar dat geld ook voor JB en twilight en dat vind ik dan minder.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik zeg toch ook niet om de 5 seconden over het feit dat die 1D-, TH- en JB-topics mijn keel uitsteken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Phenomena schreef:
    (...)

    Het is toch doodnormaal dat mensen - die hp leuk vinden - dat uiten. Jij hebt waarschijnlijk ook wel van die dingen die je super vind. en ja ok er wordt veel over Hp gepraat maar dat geld ook voor JB en twilight en dat vind ik dan minder.


    Ik vind Twilight ook leuk, maar die fanfics niet.. Ze maken het hele verhaal anders. Ik denk dat ik gewoon niet van die obsessies hou, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    *kuch* Justin Bieber *kuch*


    ars moriendi