• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    Mijn vriendje, buiten het feit dat hij geen krulletjes heeft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zwart haar, slank, dat roken vind ik stiekem ook leuk ;$, mooie ogen, geen lang of kort haar, liefst gemiddeld, laag hangende broek, een beetje een bad boy.

    mijn vriend is gewoon perfect haha..
    Maar dat vind ieder meisje als je een vriend heb ^^

    half lang haar (Maakt niet uit welk kleur) Mooie licht bruine ogen, beetje bruin getinte huid, hij moet wel langer dan mij zijn..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    eggbeater schreef:
    Mijn perfecte vriendje bestaat niet denk ik, maar nu ik toch aan het fantaseren ben; bruin haar, blauwe ogen of groene ogen, groter dan mij, verzorgd, niet-roker, romanticus, avontuurlijk, niet te lang haar, geen zeurder, en goede kledingstijl (;

    Bij mij hetzelfde alleen dan blauwe of bruine ogen.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Alwinasaurus schreef:
    Mogen perfecte meisjes ook vermeld worden? :P

    Zo ja, dan eigenlijk alleen iemand met wie ik lol kan hebben en die in ieder geval niet echt dik is. Lang rood haar en groene ogen doen echter ook geen kwaad :D


    Dit ^ Klinkt als iemand die ik ken =3

    en ik doe niet aan jongens, dat zou mijn vriendin niet erg leuk vinden :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou nooit zo'n jongen kunnen krijgen maar ik hou van blonde jongens en ook van getinte jongens (: lief, grappig en verlegen vind ik schattig (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.



    zolang hij maar aziatisch is :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aangezien dat niemand perfect is ga ik ook niet op zoek naar de perfecte jongen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Perfectie bestaat niet, maar mijn vriend komt voor mij in de buurt.
    Hij heeft zwart halflang haar met krulletjes erin, blauwe ogen, een lippiercing (was eerst snakebite maar een ging ontsteken), hij draagt wat hij mooi vindt (een alto dus :'D), is niet dun -> door keratine (of zo) poeder, maar dat maakt mij niets uit, is superlief en heeft heel erg veel voor mij over. Hij is heel erg rustig, volwassen als het moet en hij is gewoon een schat.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iemand met een mening. Iemand die nadenkt. Groot. Slank. Mag gespierd. Lieve lach. Geen Justin Bieber-haar of iets wat er op lijkt ;x

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 17:37 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Blond of bruin haar (zwart vind ik zo hard) en babyface


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sowieso donker bruin haar, eh licht getint, maar niet helemaal bruin ofzo. En uh, oog kleur maakt niet zo veel uit.
    -Ohja en for sure langer dan mij. EN GEEN LICHAAMSHAAR zoals buik/borst/rug haar. En oksels eigenlijk ook kaal haha. ;$

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 18:04 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Prongs schreef:
    Iemand met een mening. Iemand die nadenkt. Groot. Slank. Mag gespierd. Lieve lach. Geen Justin Bieber-haar of iets wat er op lijkt ;x

    + Lief en grappig, die je waardeert. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Bruin/zwart krullend haar, beetje een baardje, grote bruin puppyogen en het liefst ook niet al te dik.


    I am an idiot, I move.

    Bruin haar(beetje langer), bruin of groene ogen, mooie lach, goeie humor, groter dan mij, lief, niet té romantisch, goede muzieksmaak+kledingstijl, beetje gespierd, maar niet te, iemand waar ik goed mee kan praten.
    -Eigenlijk bestaat hij gewoon niet :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.