• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:29 ]

    Wat is 'best ver weg'. Hoelang zou je naar hem toe moeten reizen als je hem wil zien.


    -

    Genius schreef:
    Wat is 'best ver weg'. Hoelang zou je naar hem toe moeten reizen als je hem wil zien.


    Een halfuurtje met de auto, maar 1,5 uur met het openbaar vervoer omdat die heel erg ver omrijd.

    Ik woon bij utrecht, mn vriendin in limburg, ik heb haar voor het eerst stiekem ontmoet in Utrecht toen ze daar toevallig heen ging met haar vader, waardoor ik haar vader meteen een beetje heb leren kennen. Ondanks de 135km afstand, zijn zij en ik al 5 maanden samen =) ik heb nadat ik haar ontmoet heb het aan mn ouders verteld, die het eerst wat raar vonden, net als haar ouders, maar in de loop van tijd, als je genoeg van elkaar houd en regelmatig wat leuks afspreekt, komt het helemaal goed! :) maar ja, alle ouders zijn anders hè, liefde kent geen grenzen zeg ik altijd maar


    Signature:

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Een halfuurtje met de auto, maar 1,5 uur met het openbaar vervoer omdat die heel erg ver omrijd.

    Oooh dat is voor mij normaal haha. Ik moet ongeveer 2 uur reizen naar mijn vriend (cat). Nja ik weet niet hoe je ouders zijn dus ik weet ook niet hoe je dat zou moeten vertellen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oooh dat is voor mij normaal haha. Ik moet ongeveer 2 uur reizen naar mijn vriend (cat). Nja ik weet niet hoe je ouders zijn dus ik weet ook niet hoe je dat zou moeten vertellen.


    Hoe heb jij het dan verteld? (cat)

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Hoe heb jij het dan verteld? (cat)

    Ik vertel mijn moeder eigenlijk altijd alles dus het was heel simpel. (cat) Ik bedoel, toen ik nog niet eens met mijn vriend had toen mocht ik al bij hem slapen haha. Maar ik ben dan ook wel wat ouder dan dat jij bent :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vertel mijn moeder eigenlijk altijd alles dus het was heel simpel. (cat) Ik bedoel, toen ik nog niet eens met mijn vriend had toen mocht ik al bij hem slapen haha. Maar ik ben dan ook wel wat ouder dan dat jij bent :'D


    Dat is waar. Maar ik vertel eigenlijk vrij weinig aan mijn ouders.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar ik vertel eigenlijk vrij weinig aan mijn ouders.

    Ik heb altijd iets van, vertel het gewoon. Ze gaan je heus niet het huis uitschoppen ofzo :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb altijd iets van, vertel het gewoon. Ze gaan je heus niet het huis uitschoppen ofzo :')


    Maar ik ben dan zo bang dat het dadelijk verkeerd gaat, en dat ze boos worden :3

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Maar ik ben dan zo bang dat het dadelijk verkeerd gaat, en dat ze boos worden :3


    Je bent hun dochter. Zo doen ze niet. Het lijkt misschien wel zo, maar ze willen waarschijnlijk alleen het beste voor jou. Als het fout gaat, zullen ze zeggen; volgende keer beter. Waarschijnlijk zullen ze je troosten als je verdrietig bent. Je moet een beetje geloof hebben in je ouders, ik denk dat zeker je moeder het fijn vind als je zulke dingen deelt met haar. Misschien kan zij je wel extra helpen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hier echt geen ervaring mee, maar volgens mij is het gewoon het beste als je het zegt. Je verteld het gewoon tegen je ouders, bang of niet. Ze horen het liever van jou dan van een ander.
    En over die afstand...
    Jullie kunnen bellen, sms'en, chatten, skypen en een vaste dag afspreken waarop je bij elkaar komt. Ik kan je niet beloven dat het blijft duren, maar 1 ding weet ik zeker. Voor sommige dingen moet je het risico durven wagen.
    En liefde is zeker een van die dingen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ken een meisje die hetzelfde.aan de hand had maar ze heeft het nooit tegen haar ouders verteld en haar vriend kwam altijd naar limburg en dan ging ze met vriendinnen naar de film zogezegd en dan ontmoette ze haar vriend maar ik zou het wel tegen je ouders zeggen eigelijk... Eerst met je moeder misscgien want zij heeft het vroeger toch ookal meegemaakt dat ze iemand leuk vond dus ze moet je wel snappen...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik had een vriendje dat ongeveer 70 kilometer verderop woont. Mijn ouders wisten het (uiteindelijk, want het was aangegaan toen mijn ouders ergens in een ander continent zaten xD), ik zei het gewoon toen zij weer thuis kwamen na twee weken (ik & mijn ouders hadden die twee weken elkaar zo goed als niet gesproken). Het weekend daarop ging ik met de trein naar hem toe, mijn ouders vonden dat goed. Ik betaalde zelf, maar later hebben mijn ouders besloten dat die reiskosten niet voor mijn rekening kwamen en dat het iets was waar zij gewoon voor moesten betalen.
    Daarna had ik het een paar vrijdagen druk, hadden wij tegenovergestelde dagen waarop wij elkaar zouden kunnen zien en is het een paar keer aan het uitgegaan, maar nu is het uit, want hij weet niet wat hij wilt.
    Mijn ouders hadden daarintegen meer geluk met hun lange-afstandsrelatie en zijn nog altijd gelukkig samen met hun vier kinderen (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder