• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    als je naar James Maslow, Taylor Lautner, Kiowa Gordon, Kendall Schmidt kijkt.. hun uiterlijk, persoonlijkheid enz enz..

    als mijn vriendje dat zou hebben, zou hij meer dan perfect zijn..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    hooker schreef:
    mijn perfecte jongen is m'n vriend =)


    hihi.


    :O Jaloers
    ik vind Franse jongens schattig :9~
    ik had vandaag trouwens sjans met een Franse barman, en hij was fucking lekker :9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 19:18 ]

    Niet roken, zwart haar, een grijzig ook en een aan de groene kant. Lief, zorgzaam, een beetje gevoelig maar toch wel ' de man.' Aha, ik hou het bij dromen. :3

    Perfecte jongen? Jeez, dat zijn altijd de jongens in de boeken voor mij. In ieder geval donker haar en lichte ogen. Hij moet 'echt' zijn en me niet de hele tijd insluiten met 'ik hou van je' 'wil je nooit meer kwijt'. Hij moet bij me willen zijn en dat laten merken. Als hij open en eerlijk is, ben ik dat ook. Avontuurlijk, ik wil dat hij me meeneemt. En een gitaar is ook altijd fijn.


    wth.

    Bestaat gewoon niet.

    En anders hou ik van krulletjes, kuiltjes in de wangen en lichte ogen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    bij mij veranderd het steeds!
    nu:
    kastanje bruin haar, echt BLAUWE ogen (dus niet gemengt) niet te bleek niet te donkere huid, geen bierbuik (heel belangrijk) niet te mager dus een normaal gevormt lijf. lief, romantisch, grappig, ABSOLUUT geen macho, niet roken.

    ja.. ik hou niet van macho jongens... is dat erg vaag xD


    ow!!! en vooral verlegen jongens zijn gewoon te schattig(flower)
    al wordt contact leggen dan wel erg moeilijk gezien ik ook erg verlegen ben:8

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 20:16 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    hij moet me graag zien, ook op mijn slechtste dagen, zorgzaam, lief, muziekaal/sportief en moet me aan het lachen kunnen maken, ook als ik eigenlijk niet wil lachen. meer niet. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 20:23 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik weet niet wat perfect is, hij moet vooral humor hebben, das het belangrijkste voor mij (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bruin haar~Groen/grijze ogen~Langer dan mij~Lieve lach~Leuke karakter~Iemand die mij begrijpt


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb besloten om alleen de grote richtlijnen aan te geven. Dus donkerhaar, iets langer dan ik of evenlang als ik hakken aanheb en humor. That's all I'm asking.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    perfect bestaat niet, want anders word je enkel teleurgesteld :) zelfs mijn vriendje vind ik niet perfect (al is hij het bijna voor mij xD) maar perfect is ook gewoon saai...

    maar omdat mijn vriendje voor mij perfect is met zijn imperfecties, zal ik hem wel ff beschrijvn :)

    1: zijn zwarte haren. Ze zijn net niet golvend genoeg om golvend te zijn, maar hij heeft veel haar, halflangerig, en ik vind het zalig om er door te gaan met mijn vingers :)
    2: zijn licht blauwe ogen waar ook iets grijs en (zeeeeer licht) groens inzit. het is alsof je naar de hemel kijkt op een zachte lentedag net na de winter.
    3: zijn suits! ik hou er gwn van :p
    4: zijn lach :) ik hou echt van die lach, zo eerlijk en... tjah, ik kan het niet goed beschrijven.
    5: zijn schouders. Ik hou echt van zijn schouders en rug, omdat ze dun zijn, maar niet mager. ik hou echt ervan dat ik zijn schouderbladen zo goed kan voelen onder mijn handen :)
    6: zijn persoonlijkheid, het belangrijkste. Ik zou veel te lang typen als ik alles zou uit leggen, maar hij is gwn wow. en grappig. lief. schattig. slim. getalenteerd. ...
    7: het feit dat hij zo'n goed poet, acteur, schrijver,... is. en ookal heb ik hem nog niet horen spelen, hij heeft een elektrisch gitaar Ö zalig toch!
    8: hoe ambitieus hij is. hij gaat nu voor 2 jaar in nederland studeren, tegelijk meehelpen aan een of ander tijdschrift van de wolven van la mancha, zijn eigen productiehuis op orde houden (Walrus Productions),...
    9: hoe ik helemaal mezelf kan zijn bij hem. er is niks waarover ik niet kan praten met hem, en ik vind niks zaligers dan 's nachts gwn in bed liggen, ik in zijn armen en pratend over alles en niets.
    10: het feit dat ik nog zoveel kan zeggen.

    ik hou van hem.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.