• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.


    'Drarry is een levensstijl en extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'..


    NO SPARKLES ALOUD..

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2011 - 15:50 ]

    -abo-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Drarry for life, yes? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar dank jullie wel voor de onderwerpen voor het verslag ^^
    Maar weten jullie ook hoe ze in het engels heten (Ik gebruik engelse namen in mijn story ;x).

    Dus de engelse woorden voor Animagi en Transfiguratie (of hoe je het ook schrijft ;x).

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:54 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik werk hem dadelijk bij, ik werd nu toevallig net gebeld nog steeds trouwens.

    Waar s de foto? D;
    Ik ben vergeten het beginbericht te sturen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yay =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En ik maar zoeken naar Het Drarry topic |7| -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Elise, ze vroeg nog of het goed was om het topic zo te noemen. xd


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eigenlijk had ik moeten bepalen of dat mocht he (cat) Maar goed, ik verdedig het wel bij de mods if it will be a problemo :P


    Life is hard and then we die

    Maakt het dan veel uit dat de titel anders is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mwhuahuha, Annick is on our side. >:D

    Orchideous schreef:
    Maakt het dan veel uit dat de titel anders is?
    Voor de mods waarschijnlijk niet, maar het zou kunnen dat er een paar users komen die er wel problemen mee hebben ofzo. Maar dat zien we dan wel weer ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Voor de mods waarschijnlijk niet, maar het zou kunnen dat er een paar users komen die er wel problemen mee hebben ofzo. Maar dat zien we dan wel weer ^^


    Oké. ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crushed schreef:
    Mwhuahuha, Annick is on our side. >:D
    Hell yes I am, hehehe :P


    Life is hard and then we die

    De nieuwe naam is toch veel leuker, vind ik. Wij Drarry's hebben een hele eigen wereld! =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...