• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    Captain schreef:
    (...)
    + Lief en grappig, die je waardeert. (:

    True, true, dat zijn ook musts c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    die bestaat niet

    Tja.. da's niet echt specifiek één beeld :'D Dat heeft veel te maken met uitstraling en innerlijk. Ik bepaal op die momenten dat ik een jongen zie, dat 'ie 'perfect' is. Niet aan de hand van bepaalde criteria 'fzo (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zwart haar (of heeel donker bruin), grijs/groen/blauwe ogen, leuke kledingstijl, niet stoerdoend, lief, respectvol, begripvol, gek op me, houd van me, en helemaal zichzelf & grappig

    ik ben niet zo moeilijk met mensen.
    ik val meestal op een blik van een jongen, en op hij doet, en zijn kleding.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb de mijne al ontmoet. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    bruine ogen , donker warrig haar , zo'n krachtige kaaklijn want dat vind ik mega sexy :9~
    & hij moet grappig en los zijn , ook wel een beetje romantisch en uiteraard moet hij trouw zijn ;D
    & ik bezwijk voor jongens in stijl ' casual chic ' ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Donkerblond haar, gemilimeterd, 1.91, grijs/bruin/groene ogen, luisterd hardcore, harstyle en house, is trouw, geeft steun, is lief en heeft een luisterend oor.
    Precies mijn ex.


    Ik ben gemeen xoxo

    mijn perfecte vriendje ;

    lief, mooi haar ( beetje jb achtig ), mooie ogen, sportief, sixpack, niet alleen aan zich zelf denkend, romanticuss en iets langer als mij haha :$

    Myn byna vriendje, bruin byna zwart haar, bruine chocolade ogen, en een geweldig karakter met humor <3


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    niet ik ben een jongen :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    hij moet mooie, grote ogen hebben, en haar waar je zo door heen wilt wapperen met je handen en hij moet me aan het lachen maken! dat is heeeel erg belangrijk!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    You just described my crush. Behalve dat de mijne blauw ogen heeft & zonder het roken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn perfecte jongen leeft in mijn dromen, ik hoop dat ze uitkomen.


    Are you lost?

    De echt perfecte is te cliché bij mij eigenlijk hehe. Skateboarden, gitaar/piano spelen, LA of NY caps dragen ;a, bruin/blond halflang haar, bruine oooogen.

    Eigenlijk gewoon een perfecte look a like van Justin Bieber. :9~


    Smile and live.

    Zolang we maar goed overweg kunnen, really. Krulletjes zijn wel leuk, maar geen must. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."