• SPOILER!

    Ik was even een kort filmpje aan het bekijken over Snape's herinnering en hij knuffelt Lily zo innig, toen dacht ik echt: Als James zou weten dat Snape zo met zijn handen aan Lily zit, had hij hem allang een kopje kleiner gemaakt ofzo :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ach, eigenlijk had Snape Harry's papa moeten zijn, haha :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben het eens met Kalypso, Snape paste beter bij Lily dan James. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik dacht: kon ie harry niet gewoon meegenomen hebben, nee die moest effe in al dat puin wachten op hagrid :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben het niet eens met die eerste 2 mensen. James en Lily passen beter bij elkaar. En idd ik denk dat Snape idd een kop kleiner zou zijn...!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:45 ]

    Ghehehe. Ik zie 't al gebeuren :'D
    James: 'You piece of shit, eat this: Avada Kedavra!'
    Sneep valt dood neer.
    Voldemort krabt bedenkelijk aan zijn hoofd: 'Dit stond niet in het script.'


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ghehehe. Ik zie 't al gebeuren :'D
    James: 'You piece of shit, eat this: Avada Kedavra!'
    Sneep valt dood neer.
    Voldemort krabt bedenkelijk aan zijn hoofd: 'Dit stond niet in het script.'


    -out door de laatste zin-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zeg niet dat ik vind dat Snape beter bij Lily past ofzo, maar ik vond het gewoon zó zielig dat Snape zo obviously veel van haar hield en dat zij dan niet doorheeft dat James haar beste vriendje pest. Dumbass. Daarom vind ik dat ze bij Snapie hoort.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    Ik zeg niet dat ik vind dat Snape beter bij Lily past ofzo, maar ik vond het gewoon zó zielig dat Snape zo obviously veel van haar hield en dat zij dan niet doorheeft dat James haar beste vriendje pest. Dumbass. Daarom vind ik dat ze bij Snapie hoort.


    Euhm volgens mij wist ze het wel hoor, het is nogal pretty obvious als jouw beste vriend ondersteboven hangt te bengelen in zijn onderbroek, het is maar een suggestie :Y) volgens mij is op haar het spreekwoord van toepassing: liefde is blind (flower) (Hoewel ik vind dat James & Lily wel samen pasten, maar ik vind het super erg voor Sev)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Oh, dat stuk heb ik dan gemist :').
    Het is gewoon zo zielig voor Snape =(


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kalypso schreef:
    Oh, dat stuk heb ik dan gemist :').
    Het is gewoon zo zielig voor Snape =(


    Film 5 (of boek 5) tijdens de Harry's les van occulumentie, als Snape zei "You're father was a swine" daar dus :)(I know I'm addicted :$)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:03 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Maar ik snap niet, dat je de zoon van je grote liefde zo kan haten.
    Oké, hij is de zoon van James. Maar Liefde gaat toch boven Haat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Right, nu je het zegt herinner ik het me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nimbuzz schreef:
    Maar ik snap niet, dat je de zoon van je grote liefde zo kan haten.
    Oké, hij is de zoon van James. Maar Liefde gaat toch boven Haat?


    Snape haat Harry niet, tijdens Snape's memory zegt Snape "You kept him alive so he can die at the proper moment" en nadien zegt hij "grootgebracht als een varken voor het slachthuis" en dan antwoordt Dumbledore "Je hebt affectie voor die jongen gekregen". Hij kon Harry degelijk uitstaan, alleen wou hij afstand nemen denk'k, anyways hij had affectie voor hem :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Snape haat Harry niet, tijdens Snape's memory zegt Snape "You kept him alive so he can die at the proper moment" en nadien zegt hij "grootgebracht als een varken voor het slachthuis" en dan antwoordt Dumbledore "Je hebt affectie voor die jongen gekregen". Hij kon Harry degelijk uitstaan, alleen wou hij afstand nemen denk'k, anyways hij had affectie voor hem :')


    Ik heb alleen het boek gelezen. En dat is al 2 jaar geleden :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Ik heb alleen het boek gelezen. En dat is al 2 jaar geleden :'D


    Ah daarmee xD ik heb de film vorige week gezien dus ik ken alles nog zowat vanbuiten (A)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3