• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    Donkerbruin of zwart haar, bruine ogen, 1.70 meter lang, romantisch, zorgzaam, lief, grappig, mooi lachje, goede kledingsstijl


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bestaat niet.


    Olive

    Pfff, vroeger had ik ook zon lijstje. Nu vind ik het onzin (bloos).
    Blauwe ogen, bruin haar, grappig, net zo gek als ik, slim genoeg om mee te discussiëren, moet kunnen koken xD en nog meer van dat soort dingen =3
    Alles gaat toch anders, maar wel veeel beter. Nikki is perfect *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De perfecte jongen bestaat niet.


    -

    Geen idee, dat merk ik wel als ik hem ontmoet, haha :'D
    Maar ik vind blond sowieso niet zo mooi en krullen ook niet echt, dus zoiets zal het in ieder geval wel niet worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Geen idee, dat merk ik wel als ik hem ontmoet, haha :'D
    Maar ik vind blond sowieso niet zo mooi en krullen ook niet echt, dus zoiets zal het in ieder geval wel niet worden.

    Hahaha, ik had het ook nooit zo op blond en nu heb ik met een meisje dat 100% blond is (bloos). Wat ik dus wil zeggen is dat dat soort dingen niet echt vast staan :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ik had het ook nooit zo op blond en nu heb ik met een meisje dat 100% blond is (bloos). Wat ik dus wil zeggen is dat dat soort dingen niet echt vast staan :W


    Dat weet ik, maar alsnog, ik val écht niet op blond, dat merk ik nu al ;p Het is nog wel mogelijk, heel misschien, maar ik denk dat ik toch eerder voor iemand met donkerder haar zal gaan ^^ Of op zijn minst donkerblond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar alsnog, ik val écht niet op blond, dat merk ik nu al ;p Het is nog wel mogelijk, heel misschien, maar ik denk dat ik toch eerder voor iemand met donkerder haar zal gaan ^^ Of op zijn minst donkerblond.

    Precies wat ik dacht (bloos). Maar de werkelijkheid is toch anders :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als hij maar mannelijkheid heeft, blond of zwart haar.
    Ik vind het eigenlijk wel leuk als hij rookt, dat vind ik er stoer uitzien bij mannen. Ook moet hij leuke ogen hebben, en een leuke uitstraling.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik wil er nooit een dus ik heb ook geen perfect beeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik wil er nooit een dus ik heb ook geen perfect beeld

    Hierom moet ik toch lachen hoor. :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn (celebrity)crush. :9~


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ik had het ook nooit zo op blond en nu heb ik met een meisje dat 100% blond is (bloos). Wat ik dus wil zeggen is dat dat soort dingen niet echt vast staan :W

    Ja, sowieso niet :]
    Ik val juist wel op blond, maar dan zul je zien dat ik ooit es met een bruinharige jongen aankom x'] Ik waag het iig niet op Turken en Marokkanen. No offense, maar 8 outta 10 heeft zo'n jongen dan een meer conservatieve mentaliteit dan ik en ik zie 't niet zitten om m'n vriend z'n schoenen te likken als ik thuis kom. Hell fucking no.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ja, sowieso niet :]
    Ik val juist wel op blond, maar dan zul je zien dat ik ooit es met een bruinharige jongen aankom x'] Ik waag het iig niet op Turken en Marokkanen. No offense, maar 8 outta 10 heeft zo'n jongen dan een meer conservatieve mentaliteit dan ik en ik zie 't niet zitten om m'n vriend z'n schoenen te likken als ik thuis kom. Hell fucking no.

    Hahaha, dat kan ik helemaal snappen. Pff, ik zou niet eens zo willen zijn. Nikki moet gewoon doen waar ze zin in heeft (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk een leuk wild kapsel en groene ogen (:
    verder vind k de persoonlijkheid toch veel belangrijker.


    Hated by many, confronted by none!