• Ik zag een ban voor 'faken van vriendje'. Ben ik de enige die dat niet begrijpt? En wat betekent dat?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja maar dan uiteindelijk krijg ik gewoon een ban, want zo redelijk zijn jullie wel. Ik heb wel vaker een discussie gehad en dan was de uitslag ''maar wij zijn mods, dus het is zo, dus verander het maar,''
    Ja leuk ja. (krul)

    Als het een regel is, dan is het een regel. Al probeer je deze listig te omzeilen en heb je, een misschien voor jou, goede argumentatie. Je kan er dan alsnog een ban voor krijgen, want het valt alsnog onder die regel. En je krijgt niet meteen een ban, daar gaat wel meer aan vooraf. Zoals dus een waarschuwing ja, al gaat dat ook wel eens te haastig, maar ja, hm. En ik kan me niet voorstellen dat er letterlijk is gezegd, 'maar wij zijn de mods.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Omdat dat verder geen verkeerde naam is? Jullie maakten er zelf 'sperma' van, uuuuh. Je kan altijd je argumenten geven, waarom jij het wel vindt kunnen. Dan geven wij argumenten waarom we 't niet vinden kunnen 8) Kan je altijd proberen. Misschien win je de discussie nog, ja. Kan :Y)


    Nee, ik heb de hoop opgegeven om discussies met mods te winnen. Ervaring enzo. ):
    Maar zeg, ik las hier ergens in het topic... Ik mag over 2 maanden dus wel gewoon 'Mindfuck' nemen? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Keun
    WOW EY
    Keune haar producten, Damn ik zie nu het verstopte bericht pas.


    Nou wil ik niet meer weten waar het van gemaakt is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Nee, ik heb de hoop opgegeven om discussies met mods te winnen. Ervaring enzo. ):
    Maar zeg, ik las hier ergens in het topic... Ik mag over 2 maanden dus wel gewoon 'Mindfuck' nemen? (nerd)

    Lol'd. Volgens mij is die sowieso al bezet 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    (...)
    Als het een regel is, dan is het een regel. Al probeer je deze listig te omzeilen en heb je, een misschien voor jou, goede argumentatie. Je kan er dan alsnog een ban voor krijgen, want het valt alsnog onder die regel. En je krijgt niet meteen een ban, daar gaat wel meer aan vooraf. Zoals dus een waarschuwing ja, al gaat dat ook wel eens te haastig, maar ja, hm. En ik kan me niet voorstellen dat er letterlijk is gezegd, 'maar wij zijn de mods.'


    Jáawel,
    ooh, ik ga het opzoeken.
    'Verander het nou maar gewoon,'
    is er sowieso gezegd.
    ja Hoi, ik verander wat ik wil dat ik verander :Y)
    en dan krijg ik dus een ban.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Keun
    WOW EY
    Keune haar producten, Damn ik zie nu het verstopte bericht pas.


    Hahahaha, dat topic moet gesloten worden. Het is slecht voor kleine kindjes.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mag ik Keune wel nemen? Want die komt van een haarmerk enzo :Y)

    Nim schreef:
    (...)
    Lol'd. Volgens mij is die sowieso al bezet 8)


    Haha, ja Mindfuck is al bezet :'D


    Olive

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jáawel,
    ooh, ik ga het opzoeken.
    'Verander het nou maar gewoon,'
    is er sowieso gezegd.
    ja Hoi, ik verander wat ik wil dat ik verander :Y)
    en dan krijg ik dus een ban.

    Nou.. met zo'n instelling :') Misschien ben je gewoon te koppig 8D Of beide, tja. Als er echt staat, 'wij zijn de mods, dus verander het maar gewoon,' dan vind ik dat een slechte zaak 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Devin schreef:
    (...)

    Haha, ja Mindfuck is al bezet :'D


    Hahah dan doen we gewoon met zijn allen:
    Mindfuck1
    Mindfuck2
    Mindfuck3
    etc.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nim schreef:
    (...)
    Lol'd. Volgens mij is die sowieso al bezet 8)


    Ja, daar vrees ik stiekem ook voor...
    *gaat kijken*
    INDERDAAD JA. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zijn nu zo'n beetje alle vragen beantwoord? Dan gooi ik hier een slotje op en dan ga ik op bed 8) Want nu is 't hele topic verpest, meheh. My bad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Hahah dan doen we gewoon met zijn allen:
    Mindfuck1
    Mindfuck2
    Mindfuck3
    etc.


    Dan voel ik me net zo'n meeloper ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Thunderwitch schreef:
    (...)

    Ja, daar vrees ik stiekem ook voor...
    *gaat kijken*
    INDERDAAD JA. (cat)

    Nanana (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nim schreef:
    Zijn nu zo'n beetje alle vragen beantwoord? Dan gooi ik hier een slotje op en dan ga ik op bed 8) Want nu is 't hele topic verpest, meheh. My bad.


    Mogen we niet doorgaan ? :$ topic is toch bijna vol (A)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you