• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Sevenfold schreef:

Knuffelbeertjes. <3

Je hoedje natuurlijk meegenomen <3 Die ga ik ook weer stelen van je.
    Superleuk foto btw!

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:08 ]

-

Genius schreef:
    (...)
    Je hoedje natuurlijk meegenomen <3 Die ga ik ook weer stelen van je.
    Superleuk foto btw!

Hij heeft het weer overleefd! Weliswaar voorgoed ietswat gekreukeld, maar dat ding overleefd alles! <3
    Me and my hat chick, forever!

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Pff. Ik was er het hele weekend. Maar ik had jouw nummer niet D: En Nancy smste maar niet terug, ja zondag ochtend, maar toen was ik er niet D: Nu moeten wij nog een keer meeten.
    En ik moet nog een shirt maken voor jou. Just sayin.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Synyster schreef:
    Pff. Ik was er het hele weekend. Maar ik had jouw nummer niet D: En Nancy smste maar niet terug, ja zondag ochtend, maar toen was ik er niet D: Nu moeten wij nog een keer meeten.

Pff yea!

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Die foto is echt vet lief. o:
    En ik ben m'n cannabis-lievende button kwijt. :c

Noessss :C
    Echt inderdaad zo'n foto waar iedereen helemaal in de juiste stemming is!
    Ik zie ook aan m'n eigen hasses dat ik op dat moment heel gelukkig was. :'D
    Maarja, ik had ook 3 familieleden bij me waar ik heel veel van houd. Laat staan hoe ik kijk als ik ze allemaal bij me zou hebben! :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Synyster schreef:

Mn batterlij liep een paar keer leeg en die oplaadpalen duurden meestal te lang om bij te komen. D:
    Bij Slipknot kon ik 'm op een gegeven moment pas weer opladen na daar gechilt te hebben met wat mensen. Daarvoor had ik 't vrijdag voor 't laatst gedaan. ;o

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:14 ]

Sevenfold schreef:
    (...)

Mn batterlij liep een paar keer leeg en die oplaadpalen duurden meestal te lang om bij te komen. D:
    Bij Slipknot kon ik 'm op een gegeven moment pas weer opladen na daar gechilt te hebben met wat mensen. Daarvoor had ik 't vrijdag voor 't laatst gedaan. ;o

Mijn telefoon ging vaag doen na alle klappen te hebben geincasseerd van het flikkeren over een tent vrijdag, en tenten bashen en moshen. XD

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Mijn telefoon ging vaag doen na alle klappen te hebben geincasseerd van het flikkeren over een tent vrijdag, en tenten bashen en moshen. XD

Die van m'n pa had ik 90% van de tijd in m'n kluis -m'n beha-, en dat ding is zo oud dat hij een bombardement nog overleefd, dus die had het wel naar z'n zin. Ondanks al z'n bikkel vermogen kan hij echter niet zonder voer, dus is 'ie na een keiharde strijd toch een paar keer outgegaan. :C

Nancy; ik vind je trouwens echt adorable op die 2e foto in beginpost <3

-

Sevenfold schreef:
    (...)

Die van m'n pa had ik 90% van de tijd in m'n kluis -m'n beha-, en dat ding is zo oud dat hij een bombardement nog overleefd, dus die had het wel naar z'n zin. Ondanks al z'n bikkel vermogen kan hij echter niet zonder voer, dus is 'ie na een keiharde strijd toch een paar keer outgegaan. :C

Aww. Ik krijg gewoon medelijden met dat ding als 'k 't zo lees. Maar hij heeft wel in je beha mogen zitten. ;D

Genius schreef:

Nancy was gewoon de hele tijd adorable. c:

Genius schreef:

Neeeeee! Ik laat tandvlees zien man. ;-;
    En m'n armen lijken dikker zo. :'D

Boehh, ik wil 'm overmaken. ;-;
    -Ach, ik kijk in i.i.g veel te happy-

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Nancy was gewoon de hele tijd adorable. c:

Zo is ze gewoon 24/7 (wbw)

-

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Aww. Ik krijg gewoon medelijden met dat ding als 'k 't zo lees. Maar hij heeft wel in je beha mogen zitten. ;D

Had jij ook wel gemogen hoor. Ik weet i.i.g wel dat ik aan jouw boezem een zacht kussentje heb, met of zonder beha! *O*

Genius schreef:
    (...)
    Zo is ze gewoon 24/7 (wbw)

Hou op jullie 2! Ik ben evil, ja! (cat)