• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

En je krijgt wel tikken als je niet door loopt hoor, desnoods neem ik zo'n leuk paardrijzweepje mee! *O*

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Die kletsen zo lekker. *O*

NAZIPUNK schreef:
    Die kletsen zo lekker. *O*

En als je goed slaat heb je mooie rode strepen, die best wel even blijven zitten. :9~

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

En als je goed slaat heb je mooie rode strepen, die best wel even blijven zitten. :9~

Dat belooft een prachtig GMM 2012!

Sevenfold schreef:
    En je krijgt wel tikken als je niet door loopt hoor, desnoods neem ik zo'n leuk paardrijzweepje mee! *O*

Neem die lange van je mee HAHA

-

Genius schreef:
    (...)
    Neem die lange van je mee HAHA

Hahaha, dan hebben heel wat meer mensen last van rode strepen voor een paar dagen als ik haar probeer te slaan. Nee, gewoon zo een die je gebruikt tijdens het rijden om te zorgen dat ze mee blijft lopen aan de riem zoals ik wil, en een ninetail voor als ze weigert te luisteren. :9~

Sevenfold schreef:
    (...)

Hahaha, dan hebben heel wat meer mensen last van rode strepen voor een paar dagen als ik haar probeer te slaan. Nee, gewoon zo een die je gebruikt tijdens het rijden om te zorgen dat ze mee blijft lopen aan de riem zoals ik wil, en een ninetail voor als ze weigert te luisteren. :9~

Stelletje geile dozen *O*

-

Genius schreef:
    (...)
    Stelletje geile dozen *O*

Kruip jij aan de andere kant naast me mee? Of ga jij ook in kinky pakje, ook als Domme? (wbw)
    Ik blijf alleen wel Alpha Domme, she's my bitch (joehoe)

Sevenfold schreef:
    (...)

Kruip jij aan de andere kant naast me mee? Of ga jij ook in kinky pakje, ook als Domme? (wbw)
    Ik blijf alleen wel Alpha Domme, she's my bitch (joehoe)

Ik loop liever rechtop dan op mijn knieën (bloos)

-

Genius schreef:
    (...)
    Ik loop liever rechtop dan op mijn knieën (bloos)

Spelbreker die je bent! (huil)

Inderdaad. Ik heb meer bitches nodig. (no_chears)