• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Sevenfold schreef:
    (...)

Had jij ook wel gemogen hoor. Ik weet i.i.g wel dat ik aan jouw boezem een zacht kussentje heb, met of zonder beha! *O*

Ja, nou, wederzijds is dat hoor, en ik stop niet, want je bent schattig!

Tits or GTFO! - Meisje mocht vrijwillig met een aantal anderen op 't podium komen en besloot onder gejuich van heel Graspop tot 2x toe topless te gaan bij Rob Zombie. *O*

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Hou op jullie 2! Ik ben evil, ja! (cat)

Evil in een schattige verpakking (wedding)

-

Sevenfold schreef:
    Tits or GTFO! - Meisje mocht vrijwillig met een aantal anderen op 't podium komen en besloot onder gejuich van heel Graspop tot 2x toe topless te gaan bij Rob Zombie. *O*

Tentsletje eerste klas, maar wel lekker!

Met deze gasten heb ik gelachen. Een goede vriendin van mij, Leila (Je ziet haar gezicht niet, maar ze zit links op de foto) was deze jongens en een aantal anderen die net niet op deze foto staan tegengekomen op de laatste avond, en erbij gaan zitten met een tree bier die op moest. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ging eerst naar de wc en liep toen per ongeluk te ver door, waardoor ik ze tegenkwam. Werd er ineens door die gasten gezegd; 'Ssj, ssj, stil jongens, een momentje' ... Toen kwam ik dichterbij en begonnen ze allemaal keihaard 'CHICKIEEEEE!!!!!' te gillen, dus schoot ik in de lach en sprong heen en weer. Toen zag ik dus Leila erbij zitten (zij mij eerder, ik was best de weg kwijt doordat er zoveel chaos was die nacht -laatste nacht natuurlijk-) en ben ik er ook bij neergeploft en heb een gezellige joint gedraaid. Datzelfde als ze dus bij mij deden, deden ze vervolgens ruim 2 uur lang en daarvoor ook al een uur of 2 hetzelfde bij alle andere vrouwen en sommige mannen. Een chick die leuk reageerde bleef een chick, een die ze negeerde werd nageroepen als 'Milf ... Milf ... Milf' en middelvingers leverden gejuich op en werden bijgehouden. Ook groepen die op ons in gingen door vrolijk voor ons te schreeuwen en het hele blok op zijn kop te zetten. Niemand die sliep heeft er ook iets van gezegd die nacht en buiten de milfs om kregen we alleen maar hele leuke reacties. Heb me echt suf gelachen daar en de nacht met hen afgemaakt nog ook. Oh en een levende joint/mummie die er rond liep ... Even de foto zoeken

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Tentsletje eerste klas, maar wel lekker!

Nah, denk eerder een artiestensletje :'D
    Die zal vast nog wel mee naar achter gegaan zijn na het optreden :'D

Maar dit was ook gaaf. ;_;
    Heb 'm zelfs twee keer op z'n wang gekust yay!

-stikjaloers-

Hij wilde niet met Ricardo op de foto, wel met mij, maar m'n camera zat onder in m'n tas en hij was te dronken om te beseffen dat hij moest wachten. (no_chears)
    Hij was trouwens ook op tv, m'n pa heeft op België zitten kijken waar ze het op zaterdag of zondag ook aan het uitzenden waren. *O*

Sevenfold schreef:
    -stikjaloers-

Hij wilde niet met Ricardo op de foto, wel met mij, maar m'n camera zat onder in m'n tas en hij was te dronken om te beseffen dat hij moest wachten. (no_chears)
    Hij was trouwens ook op tv, m'n pa heeft op België zitten kijken waar ze het op zaterdag of zondag ook aan het uitzenden waren. *O*

Die gozer wou alleen met vrouwen hahah XD

NAZIPUNK schreef:
    (...)

Die gozer wou alleen met vrouwen hahah XD

Logisch, zou jij ook niet de hele dag aandacht van vrouwen willen dan? Knuffels, kusjes, God knows what else. :')

Sevenfold schreef:
    (...)

Logisch, zou jij ook niet de hele dag aandacht van vrouwen willen dan? Knuffels, kusjes, God knows what else. :')

Beide geslachten graag! :9~

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Beide geslachten graag! :9~

Mmmm, maar nee, voor mij niet. Alleen m'n vriend, Shadows & Zacky en verder meisjes. Hele leuke meisjes! :9~

NAZIPUNK schreef:
    Maar dit was ook gaaf. ;_;
    Heb 'm zelfs twee keer op z'n wang gekust yay!

Die was gaaf, die heb ik ook een paar keer gezien. Er was ook een
    Piet Piraatje en die had 'ahr' op zijn hand staan. x'D

En bedankt voor de mooie-ogen-opmerking :P

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    (...)
    Die was gaaf, die heb ik ook een paar keer gezien. Er was ook een
    Piet Piraatje en die had 'ahr' op zijn hand staan. x'D

En bedankt voor de mooie-ogen-opmerking :P

HAHAH ja hem zag ik ook! Hij was ook awesome!

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    HAHAH ja hem zag ik ook! Hij was ook awesome!

Had ooglapje en al. x'D
    Liepen geweldige figuren rond. Ik heb gezegd dat ik volgend jaar ook eens heel marginaal ga gaan.
    Dus als iemand ideeën heeft als wat ik verkleed kan gaan, shout. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury