• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik verbaasde me toch het meeste over Gwar. Dat was gewoon beest. XD

Zelfs 'm'n beha is nog steeds rood van al dat bloed, hahaha! M'n moeder schrok zich wezenloos, die dacht dat het echt was, m'n pa kwam niet meer bij toen ik vertelde hoe dat eraan toe ging. :'D
    Was inderdaad awesome.

Rob Zombie ook! Is echt een van mijn favorieten! :9~

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Eos schreef:
    Ik ben de zaterdag geweest (:

Waarom alleen zaterda? ;O

Scandal schreef:
    (...)
    Ohja, dat is waar. Ik deel mijn info niet met onbekenden. (cat)
    Hopelijk werkt dit wel. Ik heb wel niet zoveel foto's. =)

Chick, jij hebt mooie ogen! En volgens mij heb ik je niet gezien nee, maar ik zweefde over het algemeen met m'n maatje of Coli het veld over, te happy om te kijken of ik echt bekenden zag. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Zelfs 'm'n beha is nog steeds rood van al dat bloed, hahaha! M'n moeder schrok zich wezenloos, die dacht dat het echt was, m'n pa kwam niet meer bij toen ik vertelde hoe dat eraan toe ging. :'D
    Was inderdaad awesome.

Rob Zombie ook! Is echt een van mijn favorieten! :9~

Die strippende chick was best heet, en ik moest Rob Zombie gewoon een keer live zien. D:

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Die strippende chick was best heet, en ik moest Rob Zombie gewoon een keer live zien. D:

Een slet, maar een hele mooie indeed. Met d'r neptieten, ghehehe.
    Ach, best leuk om een keer voor je te laten dansen of kruipen! *O*
    Ik vond hem al goed, maar nu helemaal. Blij dat ik naar Val geluisterd heb en gegaan ben, anders had ik jullie wss. naar iets anders gevolgd en hadden we dat gemist. :'D
    Jammer dat we niet verder naar voren waren gegaan. ;(

Sevenfold schreef:
    (...)

Een slet, maar een hele mooie indeed. Met d'r neptieten, ghehehe.
    Ach, best leuk om een keer voor je te laten dansen of kruipen! *O*
    Ik vond hem al goed, maar nu helemaal. Blij dat ik naar Val geluisterd heb en gegaan ben, anders had ik jullie wss. naar iets anders gevolgd en hadden we dat gemist. :'D
    Jammer dat we niet verder naar voren waren gegaan. ;(

Wij waren anders ook bij Rob Zombie gebleven, hoor. Ik wil die foto's omg omg omg.

@Sevenfold: alleen de zaterdag omdat ik elk jaar met mijn nonkel ga en die gaat steeds maar een dagje. En omdat ik de week erna ook een dag naar Werchter én in augustus 3 dagen naar Pukkelpop ga, en mijn ouders vinden dat al veel te veel :'D

Never run out of reasons to smile...

Ik ben zó jaloers (no_chears)

HAHA rico is populair bij haar (joehoe)

-

- Ik ben ze aan het uitzoeken
    - Aah, oké. Ik ben er gewoon helemaal voor gegaan vanaf de donderdag tot maandag :')
    - Ik hou me erbuiten, ik ben onschuldig (no_chears)

Sevenfold schreef:
    - Aah, oké. Ik ben er gewoon helemaal voor gegaan vanaf de donderdag tot maandag :')

En we hebben je tent trouwens nog gebasht. Just saying. XD

NAZIPUNK schreef:
    (...)

En we hebben je tent trouwens nog gebasht. Just saying. XD

I know. Not cool, ik liet hem juist voor de eerste hulp mensen staan. :')

Sevenfold schreef:
    (...)

I know. Not cool, ik liet hem juist voor de eerste hulp mensen staan. :')

Anders was de fik erin gegaan hoor lieverd. D: Niet door mij, maar door andere hooligans. XD

Sevenfold schreef:

Waarbuiten (bat)

-

Genius schreef:
    (...)
    Waarbuiten (bat)

Waar dat ook toe gaat/ging lopen. It's not my fault. ;-;

Sevenfold schreef:
    (...)

Ik snap je niet. C:

Sevenfold schreef:
    (...)

Ik weet het liefje <3

-