• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Sevenfold schreef:
    (...)

En ontzettend goed live ook! <3

Da's nog zacht uitgedrukt! Sexy zijn ze ook nog eens. c:

Sevenfold schreef:
    (...)

En ontzettend goed live ook! <3

Stfu. Ik ga nog janken zo D:

<3

-

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Da's nog zacht uitgedrukt! Sexy zijn ze ook nog eens. c:

Sssh, lees de reactie onder je eens, daar houd ik rekening mee. :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Niet opgevallen, sorry sorry sorry! D:

Sevenfold schreef:
    (...)

Hahaha ik weet wel zeker dat als ik bij je ben dat je gaat hyperen over graspop en dat mag ook gerust (bloos)

-

Genius schreef:
    (...)
    Hahaha ik weet wel zeker dat als ik bij je ben dat je gaat hyperen over graspop en dat mag ook gerust (bloos)

Ik denk dat het héééél moeilijk wordt me in te houden. Ik hou van Graspop, ik wil er wonen. (bloos)
    Volgende keer ga jij gewoon mee en m'n vriend ook en ga ik op z'n nek zitten om t te zien en en en zoeken jij en Coli ook iemand om op te kruipen en gaan we met z'n 3en genieten! Ga ik jou weer ontgroenen, zoals ik nu ontgroend ben! *O*
    -Schijt dat m;n vriend ze niks vind, hij doet het maar voor me (joehoe)

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:58 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Ik denk dat het héééél moeilijk wordt me in te houden. Ik hou van Graspop, ik wil er wonen. (bloos)
    Volgende keer ga jij gewoon mee en m'n vriend ook en ga ik op z'n nek zitten om t te zien en en en zoeken jij en Coli ook iemand om op te kruipen en gaan we met z'n 3en genieten! Ga ik jou weer ontgroenen, zoals ik nu ontgroend ben! *O*

Volgende keer ga ik ook mee! Of ik nou een bank ervoor moet beroven of niet (joehoe)

-

Sevenfold schreef:
    (...)

Ik heb al iemand, hoor! En ik ga wel meer mensen ontgroenen voor Graspop, want that's my job. c:

Maar Nancy is echt wel een hardcore GMM-ganger binnenkort. :3

18+ kilt foto, heheheh *O*

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:01 ]

HAHAHAHA OH MIJN GOD NANCE. HAHAHA XD

Sevenfold schreef:
    18+ kilt foto, heheheh *O*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING AWESOME
    -out-

-

Ik ben zo blij dat ik om die foto gevraagd heb, heb in tijden niet zo hard gelachen als toen 'ie dat deed :'D
    Dat jij dat niet door had joh, Kiona ook wel geloof ik hoor! :'D

Knuffelbeertjes. <3

Sevenfold schreef:
    Ik ben zo blij dat ik om die foto gevraagd heb, heb in tijden niet zo hard gelachen als toen 'ie dat deed :'D
    Dat jij dat niet door had joh, Kiona ook wel geloof ik hoor! :'D

Ik zie mezelf nu pas staan daar. XD

Sevenfold schreef:

Knuffelbeertjes. <3

Die foto is echt vet lief. o:
    En ik ben m'n cannabis-lievende button kwijt. :c