• Ik had voor een verhaal al eens een trailer gemaakt, nl deze:



    Maar, ik was er niet tevreden mee. Ten eerste vond ik het al vreselijk wat Windows Movie Maker ermee gedaan had met de kwaliteit en tweede vond ik het beeldmateriaal eentonig en saai :-)
    Dus ik besloot om een nieuwe te maken, met iMovie deze keer. Het is de eerste keer dat ik echt een trailer maak met iMovie en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het resultaat.



    Wat vinden jullie beter/hoe vinden jullie mijn debuuttrailer met iMovie ? :'D

    Ik vind ze allebei goed, maar 2 is inderdaad wel iets beter. Super gedaan!


    It's time to be happy again.

    Hilfiger schreef:
    Ik vind ze allebei goed, maar 2 is inderdaad wel iets beter. Super gedaan!

    Bedankt :-)

    De tweede is inderdaad wel beter, zeker het einde, dat is minder abrupt. Mooi gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Altijd als ik 'I'm not an angel' hoor, heb ik zin om te zeggen; 'Anael, shut up, you're an angel!'
    Oh mijn dochtertje, zo vol met talenten, zo'n talentvol kind! Ik ben zo trots op je mijn schatje!


    Olive

    Authors schreef:
    Altijd als ik 'I'm not an angel' hoor, heb ik zin om te zeggen; 'Anael, shut up, you're an angel!'
    Oh mijn dochtertje, zo vol met talenten, zo'n talentvol kind! Ik ben zo trots op je mijn schatje!

    In principe niet hé ... (cat)
    Oh mama, je doet me huilen.

    Capulet schreef:
    (...)
    In principe niet hé ... (cat)
    Oh mama, je doet me huilen.


    Ja, nu niet meer idd ):
    Maar kindje toch, niet huilen! Ik ben gewoon zo trots op je; ik heb nog nooit zo'n perfecte dochter gehad als jij!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ja, nu niet meer idd ):
    Maar kindje toch, niet huilen! Ik ben gewoon zo trots op je; ik heb nog nooit zo'n perfecte dochter gehad als jij!

    Ja algelijk maar best ook !

    Wow wow wow wow! Hoe heb je die kwaliteit zoveel beter gekregen!? =O


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Wow wow wow wow! Hoe heb je die kwaliteit zoveel beter gekregen!? =O

    Ik denk dat dat aan iMovie ligt, het is sowieso een beter programma dan WMM :-)

    Capulet schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat aan iMovie ligt, het is sowieso een beter programma dan WMM :-)

    Het ziet er echt fantastisch uit, zowel je filmpje als de kwaliteit. Moet je een Mac hebben voor dat programma? Of zou een andere laptop ook werken?


    ars moriendi

    wauw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Romeo&Julliet... ^^
    Maar hij is mooi! Zeker de tweede, die's beter (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De tweede! Absoluut.


    Gradually, then suddenly..

    Tortuga schreef:
    (...)
    Het ziet er echt fantastisch uit, zowel je filmpje als de kwaliteit. Moet je een Mac hebben voor dat programma? Of zou een andere laptop ook werken?

    Daar heb ik echt geen idee van :-)

    Capulet schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat aan iMovie ligt, het is sowieso een beter programma dan WMM :-)


    Maar heb je imac afso of iets van apple nodig?


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs