• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Deze gezien? ;D

Of ga zoals ik, dan willen mensen ook met je op de foto. XD Zo liep ik rond op dag -1.

Landverrader! Wat doe jij met die Duitse vlag? 8D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    Landverrader! Wat doe jij met die Duitse vlag? 8D

Belgische! Geleend van Tirza!

Scandal schreef:
    (...)
    Had ooglapje en al. x'D
    Liepen geweldige figuren rond. Ik heb gezegd dat ik volgend jaar ook eens heel marginaal ga gaan.
    Dus als iemand ideeën heeft als wat ik verkleed kan gaan, shout. =)

Die Princes van Mario. 8D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    (...)

Die Princes van Mario. 8D

Zullen wij maar gewoon als dom en sub gaan dan? ;D

Genius schreef:
    (...)
    Volgende keer ga ik ook mee! Of ik nou een bank ervoor moet beroven of niet (joehoe)

Thats the spirit!(wedding)

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Zullen wij maar gewoon als dom en sub gaan dan? ;D

Als jij bereid bent een groot deel van het festival naast me te moeten kruipen op je knieën, want je weet dat ik de Domme ben. (wbw)

Sevenfold schreef:
    (...)

Als jij bereid bent een groot deel van het festival naast me te moeten kruipen op je knieën, want je weet dat ik de Domme ben. (wbw)

Zeker wel! Daar ben ik bereid toe. :3

En ik moet... Foto's... D: <3

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Zeker wel! Daar ben ik bereid toe. :3

Maar dan gaan we wel serieus hoor, met postuurhalsband en een mooie riem, en allebei in een leuk pakje. (wbw)

NAZIPUNK schreef:
    En ik moet... Foto's... D: <3

Ja ik moet zo even een uurtje gaan, maar als ik terugkom kan ik verder uitzoeken en ze wss. voor vrijdag echt allemaal online hebben staan. :')

Sevenfold schreef:
    (...)

Ja ik moet zo even een uurtje gaan, maar als ik terugkom kan ik verder uitzoeken en ze wss. voor vrijdag echt allemaal online hebben staan. :')

Omg yes. Mijn beltegoed gaat trouwens de komende paar dagen naar de donder. Heheheh...

Ik regel m'n latex Dr.Martens hakjes trouwens wel. c:

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Omg yes. Mijn beltegoed gaat trouwens de komende paar dagen naar de donder. Heheheh...

Ik regel m'n latex Dr.Martens hakjes trouwens wel. c:

Nu snap je dus waarom ik ineens wél over m'n bel/sms minuten heen kom.(krul)
    En mooi zo, dan alleen nog even een leuk pakje voor je uitzoeken, en tegen die tijd voor mij, dan komt dat helemaal goed. Dan ga ik ook op sexy. *O*

Sevenfold schreef:
    (...)

Nu snap je dus waarom ik ineens wél over m'n bel/sms minuten heen kom.(krul)
    En mooi zo, dan alleen nog even een leuk pakje voor je uitzoeken, en tegen die tijd voor mij, dan komt dat helemaal goed. Dan ga ik ook op sexy. *O*

Jij staat al op sexy durr! <3

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Jij staat al op sexy durr! <3

Maar nu ga ik het bewust doen(wbw)