• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Kan zijn dat je mij wel hebt gezien. XD

Ik heb wel gasten zien rondlopen in bloot bovenlijf en een vlag rond hun nek. x'D
    Jou niet. x]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb wel gasten zien rondlopen in bloot bovenlijf en een vlag rond hun nek. x'D
    Jou niet. x]

Jammerrrr. D:

Dikke kamp Holland! Noem het dan De Huyskamer, net als de coffeeshop bij mij in de straat. Lekker huiselijk! :9~ Met m'n vriend en zoveel mogelijk lieve maatjes erbij!
    Oh man, dat gaat nooit meer goed komen! :'D Kan het niet gewoon een week duren ofzo? Kapot ga je toch wel, of het nu 3 dagen of langer is. :'D
    Ik wil m'n vriend gaan overtuigen dat we daar als huwelijksreis heen moeten gaan, fucking lachwekkend en origineel genoeg om het geweldig te maken! *O*

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sevenfold schreef:
    Dikke kamp Holland! Noem het dan De Huyskamer, net als de coffeeshop bij mij in de straat. Lekker huiselijk! :9~ Met m'n vriend en zoveel mogelijk lieve maatjes erbij!
    Oh man, dat gaat nooit meer goed komen! :'D Kan het niet gewoon een week duren ofzo? Kapot ga je toch wel, of het nu 3 dagen of langer is. :'D
    Ik wil m'n vriend gaan overtuigen dat we daar als huwelijksreis heen moeten gaan, fucking lachwekkend en origineel genoeg om het geweldig te maken! *O*

Dan laat ik je het podium optrekken zodat je beroemd wordt! <3

Scandal schreef:
    (...)
    Op Facebook jah. x]
    Ik heb zelf al geen idee meer wie ik wel en niet gezien heb. x'D

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Terug naar startpagina

Dude ... Kom op zeg. :']

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Nee, maar ik mag nooit, ook al wil ik wel heel graag.

Food.

Bring Me The Horizon was daar toch ook? -jaloers-

Emerge schreef:
    Nee, maar ik mag nooit, ook al wil ik wel heel graag.

Sparen sparen sparen en dan toch gaan! ;D

@boven: Ja, maar ik vond Slipknot veeeel belangrijker. 8D

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 17:05 ]

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Dan laat ik je het podium optrekken zodat je beroemd wordt! <3

Oke, hou ik je aan! Dan ga ik ook een spanddoek omhoog houden en op zijn nek zitten tijdens concerten of rondlopen. :'D
    Maar hij zal eerst wel nog in moeten stemmen, anders wordt het nogal lastig. :'D

Atmosphere schreef:
    Bring Me The Horizon was daar toch ook? -jaloers-

Ja en zoveel andere bands -75 in totaal geloof ik-, maar er waren veel betere en belangrijkere zoals Slipknot e.d. inderdaad! :9~

Sevenfold schreef:
    (...)

Ja en zoveel andere bands -75 in totaal geloof ik-, maar er waren veel betere en belangrijkere zoals Slipknot e.d. inderdaad! :9~

Ey, dat is een mening (cat)
    Ik wilde daarheen voor bmth, maar kon niet, damn ;/

Atmosphere schreef:
    (...)
    Ey, dat is een mening (cat)
    Ik wilde daarheen voor bmth, maar kon niet, damn ;/

Ja, mijn mening. (krul)
    Voel je niet aangevallen, er waren ook zat mensen die Slipknot niet zo goed vonden of whatever en daar genoot ik ook als een motherfucker. Evenals met andere dingen. Ieder zijn smaak en ieder daarvan genieten. ;D

Sevenfold schreef:
    (...)

Ja, mijn mening. (krul)
    Voel je niet aangevallen, er waren ook zat mensen die Slipknot niet zo goed vonden of whatever en daar genoot ik ook als een motherfucker. Evenals met andere dingen. Ieder zijn smaak en ieder daarvan genieten. ;D

Ik verbaasde me toch het meeste over Gwar. Dat was gewoon beest. XD

Sevenfold schreef:
    (...)

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Terug naar startpagina

Dude ... Kom op zeg. :']

Ohja, dat is waar. Ik deel mijn info niet met onbekenden. (cat)
    Hopelijk werkt dit wel. Ik heb wel niet zoveel foto's. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik ben de zaterdag geweest (:

Never run out of reasons to smile...