• Dus Nancy (Sevenfold) en ik gingen meeten, en het resultaat was: Gekneusde ribben, blauwe plekken, zuigzoenen, blauwe ijsjes, lieve Nancy, geweldige muziek en epicness! We zouden Synyster (Sandra) eigenlijk ook nog meeten, maar die ging denk ik voor a7x, maar we hebben haar niet gezien. En nu is Nancy verkouden, en ik heb een zware keelontsteking en moet m'n blauwe plekken nog tellen. Graspop was epic. Nancy was epic. <3

Blauwe smurvenijsjes zijn metal!

NANCYYY!!! <3

En dit is Synyster Gates. We stonden heel dichtbij. ;D

En twee keer crowdsurfen bij Slipknot was episch.

Meer mensen naar GMM geweest?

[ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 16:32 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Captain schreef:
    (...)
    Ik ben niet 5, just tell me. x)

Hebben we al gedaan door 't te zeggen en je snapte het niet, dus daarom zeg ik dat je het mee moet maken. Graspop ervaringen begrijp je pas echt als je ze meemaakt, net als zoveel andere dingen. :')
    Buiten dat om; Een zuigzoen is een zuigzoen. Niet erg ingewikkeld. :')
    En zij heeft hem, ik niet. Wel genoeg blauwe plekken en andere dingen. :')

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    DOE HET.

Okay I guess. ;o
    <33

J

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    DOE HET.

Okay I guess. ;o
    <33

Jouw kledingstijl is trouwens wel vet!Vergat ik daar nog te zeggen. <3

Sevenfold schreef:
    (...)

Hebben we al gedaan door 't te zeggen en je snapte het niet, dus daarom zeg ik dat je het mee moet maken. Graspop ervaringen begrijp je pas echt als je ze meemaakt, net als zoveel andere dingen. :')
    Buiten dat om; Een zuigzoen is een zuigzoen. Niet erg ingewikkeld. :')
    En zij heeft hem, ik niet. Wel genoeg blauwe plekken en andere dingen. :')

Aaaaaaah...
    Nah, ik heb liever een zuigplek van Shadows of één van mijn andere celeb.crushes, anders hoeft het niet. :')

Where there is a sea there are pirates...

Ook saai (no_chears)

Sevenfold schreef:
    Ook saai (no_chears)

HAHA heerlijk :'D

-

Sevenfold schreef:
    (...)

Okay I guess. ;o
    <33

Jouw kledingstijl is trouwens wel vet!Vergat ik daar nog te zeggen. <3

Aw dankje honey! Toen ik jouw voor de eerste keer zag daar vond ik je d'r ook vet uitzien. En ik wil je laarzen. *O*

Welke nummers speelden A7X eig? (bloos)

SLOAN.

Herondale schreef:
    Welke nummers speelden A7X eig? (bloos)

Nightmare, Little Piece of Heaven, Buried Alive, Critical Acclaim, God Hates Us en nog een paar~

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Aw dankje honey! Toen ik jouw voor de eerste keer zag daar vond ik je d'r ook vet uitzien. En ik wil je laarzen. *O*

Hihi, thanks! Ik hou van mijn laarzen, ze lopen zwaar, maar ze redden mn voeten keer op keer en je kan er op blijven lopen, zelfs als je eigenlijk niet meer kan/wil. :'D

NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Nightmare, Little Piece of Heaven, Buried Alive, Critical Acclaim, God Hates Us en nog een paar~

Afterlife ook nog enne ... Jeetje, het was ook echt in 2 minuten voorbij (no_chears)

Genius schreef:
    (...)
    HAHA heerlijk :'D

Nou niet dan? :'D

Ik wil Shadows zeker wel, maar verder helemaal niks uit proberen ... Mehhh, ik pas. Ik wil juist steeds meer experimenteren! *O*

Sevenfold schreef:
    (...)

Nou niet dan? :'D

Ik wil Shadows zeker wel, maar verder helemaal niks uit proberen ... Mehhh, ik pas. Ik wil juist steeds meer experimenteren! *O*

Ja ik geef je wel gelijk hoor :'D

-

NAZIPUNK schreef:
    (...)

Gosh ^^ Ik wilde dat ik er ook was. Nja a7x dan haha. Zij zijn liefde. _O_

SLOAN.

Herondale schreef:
    (...)

Gosh ^^ Ik wilde dat ik er ook was. Nja a7x dan haha. Zij zijn liefde. _O_

En ontzettend goed live ook! <3