• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused


    Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

    Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

    Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

    En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

    Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D



    Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove


    Leden/Tekennaars:

    2. PrincesSnape
    4. Lillie1691
    10. Shizen
    11. Shithead
    15. Fantasy





    Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

    2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    4. Lillie1691 : Brother Bear
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)

    15. Fantasy : Alladin

    Omdat er veel mensen Pw week hebben is het een week verzet dat betekent dus 27 juni :D

    Sucses




    P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

    De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het is al een tijdje stil geweest rond de tekening wedstrijd, Leven er nog mensen?


    All life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Yes, I'm alive!


    What’s your existence measured by?

    I'm alive toooo!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik kan zooooooo niet tekenen!

    Ja, ik ben er nog, maar weet je, wanneer is de volgende deadline?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou wil ik even wat zeggen. Waarom zijn die mensen die de deadline niet haalde eruit gezet terwijl we nu al weken op de uitslag wachten O.o Ze hadden nog best kunnen inleveren. Waarom moest het zo op de nipper als het zelfs nú nog niet de volgende ronde is. En diegene die Fellatio had vervangen, heeft ook nog niks ingeleverd. Daarvan vind ik dan ook dat die niet door mag gaan. Sorry dat ik dit nu allemaal zeg, maar het is allemaal een beetje.... oneerlijk?
    Nou niet boos op mij worden, ik zeg alleen mijn mening.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    Nou wil ik even wat zeggen. Waarom zijn die mensen die de deadline niet haalde eruit gezet terwijl we nu al weken op de uitslag wachten O.o Ze hadden nog best kunnen inleveren. Waarom moest het zo op de nipper als het zelfs nú nog niet de volgende ronde is. En diegene die Fellatio had vervangen, heeft ook nog niks ingeleverd. Daarvan vind ik dan ook dat die niet door mag gaan. Sorry dat ik dit nu allemaal zeg, maar het is allemaal een beetje.... oneerlijk?
    Nou niet boos op mij worden, ik zeg alleen mijn mening.


    Ze heeft het al wel ingeleverd :) Taraluis heeft alleen het forum of het verhaal nog niet geupdate ;)


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ze heeft het al wel ingeleverd :) Taraluis heeft alleen het forum of het verhaal nog niet geupdate ;)

    O, na ja, van haar trek ik mijn mening terug, maar van de rest vind ik het nog steeds zo (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    (...)
    O, na ja, van haar trek ik mijn mening terug, maar van de rest vind ik het nog steeds zo (cat)


    Tja ik snap het ook niet zo hoor, want Tara is nog steeds gewoon actief op quizlet. Maar als ze even genoeg heeft van de wedstrijd voor nu kan ik het ook wel snappen :) aangezien alles zo hectisch en teleurstellend voor haar was.


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Tja ik snap het ook niet zo hoor, want Tara is nog steeds gewoon actief op quizlet. Maar als ze even genoeg heeft van de wedstrijd voor nu kan ik het ook wel snappen :) aangezien alles zo hectisch en teleurstellend voor haar was.

    Ja, dat is ook weer zo. Maar het punt is, ik wil de volgende opdracht(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    (...)
    Ja, dat is ook weer zo. Maar het punt is, ik wil de volgende opdracht(krul)


    Haha, ik ook!:Y)


    What’s your existence measured by?

    Ja en ik ook, al denk k niet dat die er komt. Wat ik best jammer vind want iedereeb heeft hard aan de vorige opdrachten gewerkt en nu dan eigelijk voor niets !!En als tara er geen zin meer in heeft kan iemand anders toch de wedstrijd overnemen een jurylid bvb!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    En ik denk dat het handiger is om ook andere mensen erbij te halen die dan standaard twee 6,5 krijgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet niet of de wedstrijd nog doorgaat, maar ik ga morgen twee weken op vakantie, dus dan ben ik er niet voor het geval er nog wel een opdracht komt :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dan weten we dat in ieder geval! Neem aan dat daar rekening mee word gehouden.

    Maar Tara, waar zit je! afgelopen zaterdag ben je online geweest, en ik neem aan dat je al deze berichtjes wel hebt gelezen. We zijn een beetje blanco wat betreft de wedstrijd. en zouden dan ook graag nu weer wat van je horen!


    All life is an experiment. The more experiments you make the better.