• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused


    Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

    Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

    Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

    En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

    Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D



    Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove


    Leden/Tekennaars:

    2. PrincesSnape
    4. Lillie1691
    10. Shizen
    11. Shithead
    15. Fantasy





    Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

    2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    4. Lillie1691 : Brother Bear
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)

    15. Fantasy : Alladin

    Omdat er veel mensen Pw week hebben is het een week verzet dat betekent dus 27 juni :D

    Sucses




    P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

    De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Waarom zijn er nog maar zo weinig mensen over?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Waarom zijn er nog maar zo weinig mensen over?


    Ze heeft iedereen van wie school voor ging eruit gegooid --'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze heeft iedereen van wie school voor ging eruit gegooid --'


    Waarom elke keer die haat! Je weet dat je school hebt, je WEET dat je een toetsweek hebt. Doe dan niet mee als je het niet kan afmaken! en ga alsjeblieft weg van dit forum want je zit iedereen alleen maar op te fokken!


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Waarom elke keer die haat! Je weet dat je school hebt, je WEET dat je een toetsweek hebt. Doe dan niet mee als je het niet kan afmaken! en ga alsjeblieft weg van dit forum want je zit iedereen alleen maar op te fokken!


    Wattefck ze legt het alleen maar uit o-0


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fantasy schreef:
    (...)

    Waarom elke keer die haat! Je weet dat je school hebt, je WEET dat je een toetsweek hebt. Doe dan niet mee als je het niet kan afmaken! en ga alsjeblieft weg van dit forum want je zit iedereen alleen maar op te fokken!
    ahum
    jij reageert steeds boosjes
    laat haar
    laat mij
    wij laten jullie

    /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze heeft iedereen van wie school voor ging eruit gegooid --'

    Ja inderdaad
    Kom op twee weken de tijd
    Elke week moet je ongeveer tot idk hoelaat laten we maar zeggen 4 uur naar school
    En dan laten we maar zeggen om 9 uur naar bed
    Je gaat heus niet 4 uur leren ofzeuw hoor
    En nu niet komen dan doe ik iets anders want kom op ookal werk je er maar 20 minuten aan ofzeuw dan heb je veertien dagen en veertien keer twintig is vier en bijna een half uur
    Dus niet zo hatelijk doen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Laufeyson schreef:
    (...)ahum
    jij reageert steeds boosjes
    laat haar
    laat mij
    wij laten jullie

    /care.


    Ik heb nooit iets tegen jou gezegd -_-'
    Dit is de eerste keer dat ik reageer op jou en op deze discussie in het algemeen.


    What’s your existence measured by?

    Taraluis schreef:
    (...)
    Ja inderdaad
    Kom op twee weken de tijd
    Elke week moet je ongeveer tot idk hoelaat laten we maar zeggen 4 uur naar school
    En dan laten we maar zeggen om 9 uur naar bed
    Je gaat heus niet 4 uur leren ofzeuw hoor
    En nu niet komen dan doe ik iets anders want kom op ookal werk je er maar 20 minuten aan ofzeuw dan heb je veertien dagen en veertien keer twintig is vier en bijna een half uur
    Dus niet zo hatelijk doen


    Ik ga niet 5 minuten aan een tekening werken, dat doe ik inet :Y) En ik heb ook nog een sociaal leven en ik voelde me vaak ziek en moe de laatste tijd, futloos. Dus dan ga ik ook niet tekenen.

    En nee ik wist niet dat ik toetsweek had, dat wist ik like.. Week van te voren?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ga niet 5 minuten aan een tekening werken, dat doe ik inet :Y) En ik heb ook nog een sociaal leven en ik voelde me vaak ziek en moe de laatste tijd, futloos. Dus dan ga ik ook niet tekenen.

    En nee ik wist niet dat ik toetsweek had, dat wist ik like.. Week van te voren?

    Nouja over dat toetsweek gebeuren
    dan is je school gewoon ziek 0.o dat hoor je echt wel te weten hoor
    En mens waarom schrijf je je in voor zo'n wedstrijd als je je sociale leven zo belangrijk vind dat je geen zin hebt om er iets aan te doen 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ga niet 5 minuten aan een tekening werken, dat doe ik inet :Y) En ik heb ook nog een sociaal leven en ik voelde me vaak ziek en moe de laatste tijd, futloos. Dus dan ga ik ook niet tekenen.

    En nee ik wist niet dat ik toetsweek had, dat wist ik like.. Week van te voren?


    Nou, dan kunnen wij er ook niets aan doen. dat jy je tekening niet maakt, als je niemand daarover informeerd. dan heeft het weinig nut.
    ik zou zeggen, laten we deze discussie sluiten. iedereen heeft er nu zijn woordje over gezegd. En het is nu eenmaal zo.


    All life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Dude. Ik schreef em in omdat ik van tekenen houd.

    Alleen ze kwamen ineens met ziek veel voor school en zoals ik al zei voelde ik me vaak moe en ziek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ik heb nooit iets tegen jou gezegd -_-'
    Dit is de eerste keer dat ik reageer op jou en op deze discussie in het algemeen.
    die smiley was nodig?
    chill the fuck down. Waarom allemaal ineens zo aanvallend op ons, alsof we de deadline van een geheim document van de FBI niet hebben gehaald ofzo D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    (...)die smiley was nodig?
    chill the fuck down. Waarom allemaal ineens zo aanvallend op ons, alsof we de deadline van een geheim document van de FBI niet hebben gehaald ofzo D:


    Ik ben klaar met deze discussie, dus dit is het laatste wat je van me hoort.


    What’s your existence measured by?

    Sorry, ik was het helemaal vergeten.
    Ik heb mijn eindexamens gehad dus de eerste week had ik geen tijd.
    Normaal zou ik wel tijd hebben gehad om mijn tekening af te maken (ik was begonnen) maar mijn beste vriendin gaat door een heel moeilijke periode en ik probeer nu zo veel mogelijk bij haar te zijn en toen was ik het dus vergeten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wanneer komen de punten??(A)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille