• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

Toestemming wedstrijd

Hallo,

je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

groetjes Amused

Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D

Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove

Leden/Tekennaars:

2. PrincesSnape
    4. Lillie1691
    10. Shizen
    11. Shithead
    15. Fantasy

Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    4. Lillie1691 : Brother Bear
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)

15. Fantasy : Alladin

Omdat er veel mensen Pw week hebben is het een week verzet dat betekent dus 27 juni :D

Sucses

P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:09 ]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

ja dan lig ik er maar uit
    /care
    ik heb ook een goeie bui -not.

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:00 ]

I live for the applause, you will die for it.

En dat te betekenen dat er in et begin post staat dat er niemand af val.. maar heb je je pb gelezen ?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Hé Tara!

Ik denk dat je mijn berichtje verkeerd gelezen hebt, ik zou voor opdracht twee namelijk Brother Bear willen doen, niet de Little Mermaid.
    Sorry voor de overlast!

All life is an experiment. The more experiments you make the better.

Lillie1691 schreef:
    Hé Tara!

Ik denk dat je mijn berichtje verkeerd gelezen hebt, ik zou voor opdracht twee namelijk Brother Bear willen doen, niet de Little Mermaid.
    Sorry voor de overlast!

Hmm sorry die stond er nog 0.o
    Btw voor de mensen die zich afvragen waarom ik dit doe
    Jullie hebben 2 weken gehad voor deze opdracht en als het nu al niet klaar is dan zullen de volgende echt wel een ramp worden in de vakantie

Lillie1691 schreef:
    Hé Tara!

Sorry voor de overlast!

Ghehe Little mermaid stond er omdat ik die eigenlijk zou doen (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

FUCK! Helemaal vergeten! Ik was te druk bezig met het afmaken mijn laatste kunstproject voor school, dat moest opeens morgen af zijn dus ben ik dit vergeten.
    Das balen!

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Shizen --> Tamashi

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Taraluis schreef:
    Oke mensen iedereen die nu niets ingeleverd heeft ligt er gewoon uit want ik heb echt geen zin meer om achter iedereen aan te gaan kom op het is bijna vakantie !
    en iedereen die nu zeikt ja maar ik heb pww Dat boeit me niet want ik ook Jaja Tara is weer eens in een goede bui

Jij hoeft niet te tekenen en dergelijke --''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

Maar als jy je hiervoor hebt opgegeven, jy wel. en je kent de deadline. op een gegeven moment moet die deadline ook gevolgd worden.

Lillie1691 schreef:
    (...)

Maar als jy je hiervoor hebt opgegeven, jy wel. en je kent de deadline. op een gegeven moment moet die deadline ook gevolgd worden.
    uh
    school gaat toch voor lijkt me.

Ik wilde even zeggen dat de foto bij mijn inzending het niet doet, en btw ik vindt ook wel dat Lillie1691 gelijk heeft, het was je eigen keuze om mee te doen en ik neem aan dat je al wist dat je een pww kreeg, ik zit btw ook in een se/pww week en ik kon het toch wel afkrijgen!

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Laufeyson schreef:
    (...)uh
    school gaat toch voor lijkt me.

Dan moet je hier niet aan meedoen, en anders gewoon accepteren dat je eruit ligt. Het is niet het einde van de wereld weet je...

Lillie1691 schreef:
    (...)

Dan moet je hier niet aan meedoen, en anders gewoon accepteren dat je eruit ligt. Het is niet het einde van de wereld weet je...
    *sigh* het boeit me ook niet dat ik eruit lig.

[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:49 ]

Endure schreef:
    (...)

Nee maar ik doe ook wel andere dingen hoor 0.o
    Denk je dat ik ook niks doe als ik pww heb ik schrijf ook gewoon enzoo duwss

Laufeyson schreef:
    (...)*sigh* het boeit me ook niet dat ik eruit lig.

Wou ik net zeggen. En ik wist niet dat ik een toetsweek kreeg hoor :S

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.