• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused


    Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

    Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

    Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

    En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

    Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D



    Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove


    Leden/Tekennaars:

    2. PrincesSnape
    4. Lillie1691
    10. Shizen
    11. Shithead
    15. Fantasy





    Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

    2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    4. Lillie1691 : Brother Bear
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)

    15. Fantasy : Alladin

    Omdat er veel mensen Pw week hebben is het een week verzet dat betekent dus 27 juni :D

    Sucses




    P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

    De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Stiekem heb ik er helemaal geen zin meer in.. maar ik heb al helemaal geen zin om een vervanger te zoeken ;S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ja, dat is waar ook.
    Ik heb 'm bijna af op de computer, maar als jullie het echt niet willen, moet ik er snel nog 1 op papier maken O;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Fellatio schreef:
    Stiekem heb ik er helemaal geen zin meer in.. maar ik heb al helemaal geen zin om een vervanger te zoeken ;S


    Misschien kan ik je helpen als Taraluis het goed vindt? mijn zus wilt namelijk ook supergraag meedoen. en zij zou eventueel wel in jou plaats kunnen dan


    What’s your existence measured by?

    Betrayal schreef:
    Oh ja, dat is waar ook.
    Ik heb 'm bijna af op de computer, maar als jullie het echt niet willen, moet ik er snel nog 1 op papier maken O;


    Deze discussie hebben wij al gevoerd!
    *houdt hooivork in de aanslag:Y)*


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Misschien kan ik je helpen als Taraluis het goed vindt? mijn zus wilt namelijk ook supergraag meedoen. en zij zou eventueel wel in jou plaats kunnen dan


    Als je zus mee wilt doen mag ze mijn plaats in nemen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fantasy schreef:
    (...)

    Deze discussie hebben wij al gevoerd!
    *houdt hooivork in de aanslag:Y)*

    Ja maar straks vinden mensen mij een trut :'DD
    En dat vind ik niet leuk ;aa


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als je zus mee wilt doen mag ze mijn plaats in nemen (:


    Ik zal het d'r even laten weten zodra ze thuiskomt! ;)
    Dan moet ze nog wel even een quizlet account aanmaken.
    Vraag jij het anders vast in een PB aan Taraluis?


    What’s your existence measured by?

    Betrayal schreef:
    (...)
    Ja maar straks vinden mensen mij een trut :'DD
    En dat vind ik niet leuk ;aa


    Never! Het enige wat je nodig heb is een fan *wijst naar zichzelf*
    En dan maakt het niet meer uit:D
    Dus doe het nu maar ;) :D


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ik zal het d'r even laten weten zodra ze thuiskomt! ;)
    Dan moet ze nog wel even een quizlet account aanmaken.
    Vraag jij het anders vast in een PB aan Taraluis?


    Ja is goed (: maar dr stond al in de begin post dat mensen er alleen uit mochten als ze een vervanger hadden. dus denk dat het wel mag (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fantasy schreef:
    (...)

    Never! Het enige wat je nodig heb is een fan *wijst naar zichzelf*
    En dan maakt het niet meer uit:D
    Dus doe het nu maar ;) :D

    Haha, m'n eerste fan XD
    Dankje x3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    de 27e? lolwat
    ik heb nog steeds proefwerkweek ololol


    I live for the applause, you will die for it.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja is goed (: maar dr stond al in de begin post dat mensen er alleen uit mochten als ze een vervanger hadden. dus denk dat het wel mag (:


    Hé!

    Ik hoorde net van mijn zusje dat ik mee mag doen met de tekenwedstrijd in jouw plaats. Dank je wel!
    Ik heb meteen een account aangemaakt zoals je kan zien :D


    All life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Lillie1691 schreef:
    (...)

    Hé!

    Ik hoorde net van mijn zusje dat ik mee mag doen met de tekenwedstrijd in jouw plaats. Dank je wel!
    Ik heb meteen een account aangemaakt zoals je kan zien :D


    haha graag gedaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    27 juni? niet gered, ga ook noiks emer redden te druk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke mensen iedereen die nu niets ingeleverd heeft ligt er gewoon uit want ik heb echt geen zin meer om achter iedereen aan te gaan kom op het is bijna vakantie !
    en iedereen die nu zeikt ja maar ik heb pww Dat boeit me niet want ik ook
    Jaja Tara is weer eens in een goede bui


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."