• ik was laatst big time rush aan het kijken en toen had james zo lijstje met dingen die hij wou doe voor dat hij een bepaalde leeftijd had gehaald ofzo weet niet meer.

    maar ieder geval ik vroeg me af wat willen jullie zkkr in je leven hebben gedaan?

    zelf zal ik wel in las vegas willen trouwen en dan met zo gast verkleed als elvis.

    Heb je even?Er is zo veel dat ik nog wil doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bungeejumpen, een spacecake eten, een keer heel dronken worden, wereld reis, in indonesië gaan wonen, en een keer na de puntje van de zuidpool gaan, ook al haat ik kou.


    Alleen maar tranen van geluk

    Taart in het gezicht van Hameldwergberg gooien
    Dat is zo'n een raar-niet-sporen-kak-prut-lelijk-duitse docent.
    Ze scheld ons uit voor autistische kinderen ô.o
    Maarja, dat zou ik wel eens willen doen.
    Op de rest kan ik even niet komen :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wereldreis!!! :D


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    bungeejumpen, naar amerika, naar zo een feest wat de hele dag duurt en ja nog heel erg veel meer (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    zo'n mega groot voedselgevecht houden,zoals je altijd in films ziet. Ik wil een keertje gaan modderworstelen en ooit nog naar afrka:D


    We can't spend our lives waiting to live.

    De liefde van mijn leven vinden, gelukkig worden, een boek afschrijven, emigreren naar Engeland. Een liter ijs in een keer opeten, de toren van pisa 'omduwen', schermvliegen in de bergen, bungeejumpen, en vast nog wel meer (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.