• Ryan Dunn NOT Dead 20 Juni 2011 (it was a joke)

    The 'Jackass' star has not really died in a car crash this morning in Pennsylvania. The mother of Bam Margera was the first person to say to the media that he is dead.

    Well it was all a joke. This was all done for footage of friends and families reactions to hearing the news of Ryan Dunn's death, for the next Jackass feature.

    Ryan Dunn was saying about the whole situation: " I'm not sorry for making everyone think i was dead, i actually thought it was pretty funny".

    UPDATE: There is more suspicion about his death. He is playing in a new movie called "Living Will".
    In the beginning of the movie, you hear him saying: "Being dead is the best thing that's ever happened to me".


    Bron

    Mensen: ik weet niet of dit bericht waar of vals ik, ik wou gewoon even laten weten dat deze geruchten er zijn.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:44 ]


    Never run out of reasons to smile...

    HAhahahahahahahaha ik zou het net zo'n stunt vinden voor hem eigenlijk :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oke, ik snap er niks meer van maar heb wel even iedereen ge smsmt


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat vind ik eigenlijk best lullig van hem als dat zou zijn, maar ik denk toch dat hij dood is ;/

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 18:53 ]


    Trust me. I'm the doctor


    Ziet er ook zo lekker geacteerd uit, niet?

    HIJ. IS. DOOD. Godver, nog een zo'n godvergeten topic en ik ruk iemand's kop eraf. Het is geen grapje; zelfs de mensen van Jackass gaan niet `o ver. En wat een betrouwbare site dus. Nee.

    Sorry voor mijn reactie, maar serieus, ik kan dat niet hebben, Ryan Dunn heeft mij geïnspireerd vanaf kleins af aan, en het voelt serieus alsof ik een belangrijk iemand kwijt ben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou, nee, ik denk dat hij écht dood is.


    wth.

    Ik zou die 'stunt' of hoe ze het ook mogen noemen echt belachelijk vinden. Wie zet nu in godsnaam een auto-ongeval in scène. Heel leuk voor zijn omgeving


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NAZIPUNK schreef:
    HIJ. IS. DOOD. Godver, nog een zo'n godvergeten topic en ik ruk iemand's kop eraf. Het is geen grapje; zelfs de mensen van Jackass gaan niet `o ver. En wat een betrouwbare site dus. Nee.

    Sorry voor mijn reactie, maar serieus, ik kan dat niet hebben, Ryan Dunn heeft mij geïnspireerd vanaf kleins af aan, en het voelt serieus alsof ik een belangrijk iemand kwijt ben.

    Ik begrijp jouw reactie wel. Ik weet ook niet of hij nu wel/niet dood is, daarom staat dat er ook bij.
    Er zijn gewoon heel veel sites die zeggen dat hij nog leeft, daarom wou ik het even laten weten.


    Never run out of reasons to smile...

    iets zegt me dat je dit niet overleeft



    en er staat ook niks op perez.

    Sorry, ik denk toch echt dat hij wel dood is. Ik zou heel graag zien dat dit gewoon een zieke grap is, maar ik denk niet dat ze zover gaan.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eos schreef:
    (...)
    Ik begrijp jouw reactie wel. Ik weet ook niet of hij nu wel/niet dood is, daarom staat dat er ook bij.
    Er zijn gewoon heel veel sites die zeggen dat hij nog leeft, daarom wou ik het even laten weten.

    Ik geloof het pas als het op een officiële betrouwbare nieuwssite staat.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als het een grap is, dan is het niet cool. Het is het laagste niveau waar je je in mijn ogen tot kan verlagen dan. Niet grappig. Alles behalve grappig. Ja, mensen zouden nu wel opgelucht zijn, maar het is een verschrikkelijk iets en té extreem. Als het allemaal een grap is dan verliezen ze van veel mensen het respect denk ik.

    Al denk ik niet dat het een grap is. Zo erg zijn ze niet.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 17:45 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hij is wél dood.
    dat is hij verdomme wel..


    I live for the applause, you will die for it.

    NAZIPUNK schreef:
    (...)
    Ik geloof het pas als het op een officiële betrouwbare nieuwssite staat.


    Of als Ryan dat zelf live, wanneer ik het kan zien, komt vertellen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    (...)

    Of als Ryan dat zelf live, wanneer ik het kan zien, komt vertellen.

    Onder andere. Maar die HOAX-sites zijn er om mensen zoals ik, -die er emotioneel geraakt door zijn-, lekker te pesten, en om het er als het ware in te wrijven, ons in twijfel te brengen. Kutinternet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)