• ik neem aan dat heel veel ondertussen vakantie hebben, of alleen nog maar van die dingetjes moeten doen als cijers ophalen en boekeninleveren.
    en voor degene die nog een paar weken moeten;
    AAAAWWWHH, ik leef met jullie mee!:P
    maar ehm, ik wilde dus graag weten, wat gaan jullie doen in de vakantie?
    Misschien wil je wel een vakantiebaantje voor geld, of blijf je de hele vakantie weg, of wil je zoveel mogelijk leuke dingen doen met je vriendje, of een cursus koekjesbakken volgen;D of misschien helemaal niets...
    normaal doe ik iedere vakantie helemaal niets nuttigs; (lezen, soms leuke dingen doen met vrienden en die shit) maar ik wil deze vakantie iets nuttigs doen, zoals een gitaar leren of vrijwilligerswerk ofzo...
    ik wilde gewoon weten wat jullie plannen zijnxd


    You just made my day;D

    Ik gaaa, eerst werken en dan 3 weken naar Frankrijk! :'D


    Your make-up is terrible

    Op dit soort momenten mis ik school. Ik wil ook vakantie! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Op dit soort momenten mis ik school. Ik wil ook vakantie! ;-;


    Pak je koffers en join me in France. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Pak je koffers en join me in France. :'D


    Hell yeah! Omlet du fromage!*O*
    Ik mag bij grote gratie i.i.g wel deze week vrij voor Graspop, dus dat wordt gewoon mijn vakantie om met vrienden helemaal naar de ... te gaan en 3 weken in 4 dagen te stoppen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Hell yeah! Omlet du fromage!*O*
    Ik mag bij grote gratie i.i.g wel deze week vrij voor Graspop, dus dat wordt gewoon mijn vakantie om met vrienden helemaal naar de ... te gaan en 3 weken in 4 dagen te stoppen. :')


    Hahahaha. Als je nou een beetje Frans kan, ik niet. (cat)

    Ooh, maar dat is ooook erg leuk! De kroeg waar ik altijd heenga is helemaal leeg omdat iedereen naar Graspop gaat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahahaha. Als je nou een beetje Frans kan, ik niet. (cat)

    Ooh, maar dat is ooook erg leuk! De kroeg waar ik altijd heenga is helemaal leeg omdat iedereen naar Graspop gaat.


    Als ik al vol trots niet veel verder kom dan omlet du fromage moet je toch wel een directe inschatting van mijn Frans hebben? :'D
    Ik weet aubergine en croissant. (cat)

    Haha, ik ben ook zwaar excited want het wordt m'n eerste festival en ik heb nu al vlinders en ik kan niet slapen, want ze lopen me al weken op te fokken en vandaag helemaaaaaal! Dus dus ...Nu voel ik me al hyper worden bij het typen hiervan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Als ik al vol trots niet veel verder kom dan omlet du fromage moet je toch wel een directe inschatting van mijn Frans hebben? :'D
    Ik weet aubergine en croissant. (cat)

    Haha, ik ben ook zwaar excited want het wordt m'n eerste festival en ik heb nu al vlinders en ik kan niet slapen, want ze lopen me al weken op te fokken en vandaag helemaaaaaal! Dus dus ...Nu voel ik me al hyper worden bij het typen hiervan. :'D



    Hahahaha. :'D Holy shit, dan komen we nergens.

    ADRENALINEEEEE. Niet hyperen hoor, je gaat naar Graspop! Aaah, Graspop!


    Your make-up is terrible

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Graspop! *O**O**O*
    Lol. :'D

    Ik mag jouw nieuwe omslag wel. Of je bent gewoon altijd al grappig geweest en dat is me nog niet eerder opgevallen. :']


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Als ik al vol trots niet veel verder kom dan omlet du fromage moet je toch wel een directe inschatting van mijn Frans hebben? :'D
    Ik weet aubergine en croissant.

    Haha, ik ben ook zwaar excited want het wordt m'n eerste festival en ik heb nu al vlinders en ik kan niet slapen, want ze lopen me al weken op te fokken en vandaag helemaaaaaal! Dus dus ...Nu voel ik me al hyper worden bij het typen hiervan. :'D



    lol, je word binnenkort dus officieel festival ontmaagd;D


    You just made my day;D

    Sadistic schreef:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Graspop! *O**O**O*
    Lol. :'D

    Ik mag jouw nieuwe omslag wel. Of je bent gewoon altijd al grappig geweest en dat is me nog niet eerder opgevallen. :']



    Stiekem ben ik alleen op internet een bitch en alleen in het echt grappig. (cat)
    Mehehe, nee ik ben een beetje veranderd. Leuk dat je het mag haha.


    Your make-up is terrible

    CoconutChoco schreef:
    (...)


    lol, je word binnenkort dus officieel festival ontmaagd;D



    Jaaaa! En ik ben bang voor ontgroening, want ik hoor allemaal enge dingen over pits en taarten en emo's - niet fatsoenlijk kunnen douchen -oh dear God save me!- en en en en en ... Ja verder hoor ik eigenlijk alleen merendeels dingen waardoor ik alleen maar nog groter gierende zenuwen en vlinders krijg omdat ik wil gaaaaaaaaaaan! *O**O**O*
    Volgens mij was er trouwens meer waar ik me zorgen over baarde, maar dat ben ik even kwijt... GRASPOPPPP!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 0:04 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Jaaaa! En ik ben bang voor ontgroening, want ik hoor allemaal enge dingen over pits en taarten en emo's - niet fatsoenlijk kunnen douchen -oh dear God save me!- en en en en en ... Ja verder hoor ik eigenlijk alleen merendeels dingen waardoor ik alleen maar nog groter gierende zenuwen en vlinders krijg omdat ik wil gaaaaaaaaaaan! *O**O**O*
    Volgens mij was er trouwens meer waar ik me zorgen over baarde, maar dat ben ik even kwijt... GRASPOPPPP!


    Voor emo's weet ik een goede oplossing. Een fles deo en een aansteker, dan rennen ze wel weg. Geleerd van Annick bij Only Seven Left toen ik niet het terrein op durfde vanwege alle emo's. -proud-


    Your make-up is terrible

    Sadistic schreef:
    Jaaaa! En ik ben bang voor ontgroening, want ik hoor allemaal enge dingen over pits en taarten en emo's - niet fatsoenlijk kunnen douchen -oh dear God save me!- en en en en en ... Ja verder hoor ik eigenlijk alleen merendeels dingen waardoor ik alleen maar nog groter gierende zenuwen en vlinders krijg omdat ik wil gaaaaaaaaaaan!


    gaaf! ik ben ook nog nooit naar een festivalding geweest en door jou krijg ik er ook helemaal zin in;D! Dankjewel, nu ga ik hyperactief zijn en me ergens op verheugen wat helemaal niet gaat gebeuren, of iniedergeval niet binnenkort:'D

    Tja, dat ontgroenen is wat minder, maar die taart maakt alles weer goed vind ik... ennuh, emo's kunnen ook best schattig zijn?;p
    D


    You just made my day;D

    Assassin schreef:
    (...)

    Voor emo's weet ik een goede oplossing. Een fles deo en een aansteker, dan rennen ze wel weg. Geleerd van Annick bij Only Seven Left toen ik niet het terrein op durfde vanwege alle emo's. -proud-


    Hahahahaha! Nou, mijn maatje heeft dus het plan om taarten mee te nemen, die bij Bullet for my Valentine in een emo pit te gooien en er dan -inclusief mij, help!- erin duiken om een mikpunt te hebben. & aan de ene kant wil ik meer dan graag, maar aan de andere kant ... Ik ben klein en ik wil geen gebroken neus of blauw oog! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    gaaf! ik ben ook nog nooit naar een festivalding geweest en door jou krijg ik er ook helemaal zin in;D! Dankjewel, nu ga ik hyperactief zijn en me ergens op verheugen wat helemaal niet gaat gebeuren, of iniedergeval niet binnenkort:'D

    Tja, dat ontgroenen is wat minder, maar die taart maakt alles weer goed vind ik... ennuh, emo's kunnen ook best schattig zijn?;p
    D


    Een van mn beste vrienden is 'emo', dus dat weet ik ook wel. Maar bij stereotypes kan ik me inbeelden dat het leuk is om die taart erin te gooien. :P
    En mijn ontgroening wordt waarschijnlijk verplicht bier leren drinken... Gadverdamme, ik zie er zo tegen op. Bier is vies! Ik ben een zoet/likeur drinker... :/

    Graag gedaan trouwens, want door jou kan ik nu helemaal niet slapen vannacht en ik moet morgen werken! ;-;

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 0:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.