• Amused schreef op 23 mei 2011 - 23:25:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo,

    je hebt toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Amused


    Jippie (A)
    Haay ZO blij dat ik eindelijk mag beginnen

    Dit wordt dus een Tekenwedstrijd over Disney!!
    Omdat Disney zo leuk is.
    ~Oké ik zoek ongeveer 15 leden maar ze moeten wel echt actief meedoen want je kan alleen uitschrijven als je een vervanger hebt gevonden.
    ~Ik zoek ook nog twee juryleden. Je moet dan wel iets over DIsney weten hoe ze tekenen bij de films en op gewone tekeningen want anders gaat het nogal moeilijk worden.Zijn er al (A)

    Er vallen nooit mensen af maar op het einde worden de punten bij elkaar opgeteld en krijgen we een winnaar
    Er zijn in totaal zes rondes en elke ronde duurt 1 tot 2 weken. Ligt eraan hoe moeilijk de opdracht is

    En als het echt nodig is kan je uitstel krijgen want ik weet dat deze wedstrijd in de vakantie gaat vallen en veel mensen gaan er zeker op vakantie (Ik ook waar gaan jullie heen? Als je gaat)

    Wat kan je winnen?
    ~Glory Hopes of Glory (A)
    ~Reclame voor je quiz story weet ik veel wat op mijn profiel in mijn storys in mijn quizen.
    ~Je bent de enige echte Quizlet DIsney Tekenaar/Tekenaresse(hoe schrijf je dat nou weer?) En dat is gewoon Leuk :D



    Jury:
    1. Taraluis
    2. Tessaahx
    3. Christ
    4. Bigtimelove


    Leden/Tekennaars:

    2. PrincesSnape
    4. Lillie1691
    10. Shizen
    11. Shithead
    15. Fantasy





    Opdracht twee:
    Teken iets van Disney waar het belangrijkste van dat plaatje (wat jij denkt dat het belangrijkste is) Eruit springt die kleur je bijvoorbeeld in.
    Bijvoorbeeld: Assepoester en het glazen muiltje :D
    Jullie zijn weer vrij om zelf te kiezen welk sprookje

    2. PrincesSnape :Winnie the Pooh
    4. Lillie1691 : Brother Bear
    10. Shizen : Lady en de Vagebond (wat een vage naam eigg Vagebond)
    11. Shithead : Rapunzel (tangled)

    15. Fantasy : Alladin

    Omdat er veel mensen Pw week hebben is het een week verzet dat betekent dus 27 juni :D

    Sucses




    P.s Als je je naam veranderd hebt geef het even door :D

    De story : Klik *boem* aah!! Nee geintje :P

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 21:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gelijk even abo :3
    Nee, maar dat komt wel beter uit C:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Jeej. Abo!
    Damn, ik was niet de eerste.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    YES!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahaa ok, weet ik dat ook ff weer. kan ik maybe ff opnieuw beginnen aangezien die ik nu gemaakt heb beetje slecht was.. beetje behoorlijk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    okay, dat lukt misschie nog wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beetje jammer dat iedereen er nu pas mee komt dat ze toetsweek hebben...


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    Beetje jammer dat iedereen er nu pas mee komt dat ze toetsweek hebben...

    Ja, maarja, dan kunnen ze het tenminste afkrijgen ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    (...)
    Ja, maarja, dan kunnen ze het tenminste afkrijgen ;)


    Klopt :P maar als ik het had geweten had ik nog wat anders geprobeerd voor mijn tekening xD


    What’s your existence measured by?

    Zo kon dit topic niet vinden, maar heb hem nu eindelijk gevonden:) Thanks voor het uitstel!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Was vergeten om notificaties van elk bericht aan te klikken --''


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    shithead schreef:
    Zo kon dit topic niet vinden, maar heb hem nu eindelijk gevonden:) Thanks voor het uitstel!!


    Je typt toch gewoon bij zoeken disney tekenwedstrijd? Lol en dan vind je het hoor :S Hoe heb jijg ezocht dan? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan het altijd vinden 0.o
    Lowl sorry die faalt D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Endure schreef:
    (...)

    Je typt toch gewoon bij zoeken disney tekenwedstrijd? Lol en dan vind je het hoor :S Hoe heb jijg ezocht dan? :']

    oja slim haha ja ik ben gewoon de topics afgegaan haha (A)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Moet vandaag niet alles ingeleverd zijn?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Moet vandaag niet alles ingeleverd zijn?


    Volgens mij wel ja


    What’s your existence measured by?