• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    Aso.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Prongs schreef:
    (...)
    Ik ben niet onaardig liefje, ik word gewoon gek van dat politiek correcte gezeik. Sorry, maar als ik zoveel geld had als Justin Bieber zou ik niet alles weggeven aan goede doelen.
    1. Omdat meer dan de helft van dat geld toch niet terecht komt
    2. Ik heb dan voor dat geld gewerkt, dan ga ik dat niet zomaar weggooien.
    Noem me egoïstisch, I don't give a fuck, maar ik hààt het als anderen constant op iemand zijn kap zitten, en hem willen vertellen wat hij moet doen met zijn geld. Ht is ZIJN geld, niemand moet hem vertellen wat hij daarmee doet. Al helemaal geen kind dat amper iets van de wereld weet, zichzelf blijkbaar heel wat vind om een ander de les te gaan spellen.

    En ik ben niet eens Justin Bieber-fan.


    Amen.
    Ik geef je helemaal gelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    stewy is heel cool! dat vind ik :)


    Prongs schreef:
    (...)
    Ik ben niet onaardig liefje, ik word gewoon gek van dat politiek correcte gezeik. Sorry, maar als ik zoveel geld had als Justin Bieber zou ik niet alles weggeven aan goede doelen.
    1. Omdat meer dan de helft van dat geld toch niet terecht komt
    2. Ik heb dan voor dat geld gewerkt, dan ga ik dat niet zomaar weggooien.
    Noem me egoïstisch, I don't give a fuck, maar ik hààt het als anderen constant op iemand zijn kap zitten, en hem willen vertellen wat hij moet doen met zijn geld. Ht is ZIJN geld, niemand moet hem vertellen wat hij daarmee doet. Al helemaal geen kind dat amper iets van de wereld weet, zichzelf blijkbaar heel wat vind om een ander de les te gaan spellen.

    En ik ben niet eens Justin Bieber-fan.




    ik geef je ook gelijk hoowr,ik word ook echt gek van dat gezeik over justin bieber en selena gomez :((

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:42 ]


    houston.. i think we've got a problem ;) #mayniac

    Stewie ownes big time !

    maar BS om zoveel geld aan een ketting te verspillen


    I solemny swear i am up to no good

    C18 schreef:
    Dat moet die kerel toch zelf weten? Waar maken mensen zich druk om :'] Seriously.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMYGOOOOOD, IK WIL OOK EEN STEWIE-KETTING D:


    We can't spend our lives waiting to live.

    En die ketting ziet er niet eens goed uit...
    Moneyfail!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ik ben niet onaardig liefje, ik word gewoon gek van dat politiek correcte gezeik. Sorry, maar als ik zoveel geld had als Justin Bieber zou ik niet alles weggeven aan goede doelen.
    1. Omdat meer dan de helft van dat geld toch niet terecht komt
    2. Ik heb dan voor dat geld gewerkt, dan ga ik dat niet zomaar weggooien.
    Noem me egoïstisch, I don't give a fuck, maar ik hààt het als anderen constant op iemand zijn kap zitten, en hem willen vertellen wat hij moet doen met zijn geld. Ht is ZIJN geld, niemand moet hem vertellen wat hij daarmee doet. Al helemaal geen kind dat amper iets van de wereld weet, zichzelf blijkbaar heel wat vind om een ander de les te gaan spellen.

    En ik ben niet eens Justin Bieber-fan.

    Je kent me niet eens dus praat niet over mij. Ik ken genoeg van de wereld om te weten dat ik dit egoïstisch vind. Ok hij doet ook goede dingen,dat geloof ik best. Maar ik snap gewoon niet dat iemand zo veel geld uit kan geven aan één ketting(kijk als het nou een complete sieraad lijn was dan snap ik het nog) terwijl er dagelijks miljoenen mensen en dieren onnodig sterven door geld gebrek. Sorry maar dat begrijp ik gewoon niet,en dat noem ik egoïsme. Tuurlijk ik weet ook niet wat hij allemaal doet,geef ik toe maar wat ik van hem weet(en dat is dankzij de fans toch heel wat) vind ik niet dat hij daar heel veel voor doet.
    Ik wil niemand de les lezen,ik geef gewoon mijn mening. Dat daar meteen zoveel gezeur om komt kan ik ook niks aan doen.

    O en even voor de duidelijkheid,dit gaat niet om Bieber,dat vind ik van iedereen die veel geld heeft en zulke dingen doet.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 8:48 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat is echt overdreven.


    Never give up the things that makes you smile

    Crazy


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    StJimmy schreef:
    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.



    Agree (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Niks. Moet hij toch lekker zelf weten. Daarnaast is het een sukkel als hij zoveel betaald voor een ketting waar waarschijnlijk amper robijn inzit en diamant is niet eens zo duur. Dus.. ik vind het knap dat hji er 25.000 aan uit geeft en dat er ook maar mensen zo gek zijn om net als hem veel te veel te betalen voor zulk soort stenen die veel goedkoper verkrijgbaar zijn :Y)


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    het stijgt hem naar het hoofd. :3


    Save me from myself.