• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor,zo ben ik niet.
    Ok ik zou ook nutteloze dingen kopen maar ik zou nooit 25.000 euro uitgeven aan zo'n stomme ketting als er ergens anders mensen en dieren sterven door gebrek aan geld. Ik zou mijn geld gedeeltelijk aan goede doelen geven en niet aan zulke echt nutteloze dingen.

    Ja; want jij bent een heilige. Ik heb je zo nogal bezig gezien op het forum.

    OT:Afijn, zijn geld, zijn leven, maar ik vind die ketting echt aartslelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat Stewie egt ongelofelijk cool is:P

    Mij stoort het niet dat hij z'n geld daaraan uitgeeft, hij heeft het tenslotte zelf verdiend, maar ik vind die hanger nogal gay :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Why family guy?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    stewie<3
    die keting wil ik ook wel, had ik het geld maar.

    dat is zo 20.000 euro vindt ik nog een koopje voor 12 karaats diamanten en robijen.

    Het is zijn geld..? Hij werkt er hard voor, hij geeft al zoveel geld aan goede doelen, dus waarom ook niet? :')

    StJimmy schreef:
    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.


    Ben ik mee eens, sukkel dat ie is. -.-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Euw ieuw het is zo duur en dat is zooo dom echt... serieus?

    Wees blij dat hij het zelf heeft verdient en niet als die super sweet 16 meisjes het van zijn ouders geld koopt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tsja, als je te veel geld hebt, weet je op een duur uit gekkigheid niet wat je moet doen. (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat vindt ik iets te duur, hij moet wel een beetje opletten met zijn geld, ook al heeft hij het snel terug verdiend, alleen voor een ketting geef je toch geen 25.000 euro uit.

    Maar ik vindt ook al hij het mooi vindt en het geld er daarvoor over heeft dat hij het zelf moet weten.

    Ik heb niet echt een mening.


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    Dan heb je echt geen beseg van waarde van geld. Sorryhoor maar het is niet zo dat als je veel geld heb je je opeens niet meer hoeft te bedenken dat dat belachelijk veel geld is, kon hij het beter geven aan arme kindjes. Echt jammer dat hij zo veranderd is, langzaam word het echt zo'n arrogant popsterretje die denkt dat hij alles kan


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ja; want jij bent een heilige. Ik heb je zo nogal bezig gezien op het forum.

    OT:Afijn, zijn geld, zijn leven, maar ik vind die ketting echt aartslelijk.


    Jeetje je hoeft toch niet zo onaardig te doen, je kent haar niet eens dus hoe kan jij nou beslissen of ze onzin praat.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Aght ..,, Fuck hij wete wat hij doet toch Jezus!!
    Hij heeft al zoveel geld aan Goede Doelen gegeven wat willen jullie dat hij al zijn geld in die Goede doelen stop?
    Hij si een Beroemdheid Fuck hij mag weten wat hij wil & wat hij niet wil.., Jullie mensen Zijn gwn Gek.., hij mag Bv de helft gebruiken & d enadere helft aan Goede Doelen geven..,,
    Laat hem !! jullie dnek miss dat ik zo regeer omdat ik een belieber ben maar laat hem gwwnn!!


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Die jongen heeft miljoenen dollars, wat maakt het uit als hij een keer een ketting koopt van 25.000 dollar. Je ziet van die kinderen in my sweet 16 en die zijn niet eens beroemd terwijl er altijd een paar zijn die kettingen te waarde van 600.000 a 700.000 dollar kopen. En die komen toch ook niet op het nieuws :')


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    StJimmy schreef:
    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.

    hij geeft al fucking veel geld aan goede doelen. I mean, we hoeven niet allemaal te stoppen met dure, zinloze spullen te kopen omdat er ergens in de wereld mensen zijn die het beter kunnen gebruiken...