• Wij waren vanochtend ons huisje in Centerparcs aan het opruimen, zegt mijn broer ineens "Mooi kut er is ingebroken bij mij". Hij woont dus op kamers, in een studentenhuis -goh!-, en er is alleen ingebroken in zijn kamer. Zijn laptop is weg, zijn Ps3. Ik kan alleen maar heel erg boos zijn op die dieven, maar je bereikt er alleen niets mee. Ik snap gewoon niet hoe mensen het in hun hoofd kunnen halen om zomaar iets 'mee te nemen' wat misschien wel waarde voor iemand heeft en waar hij voor gespaard heeft, en dan staan er ook nog allemaal bestanden op die laptop. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar kan ik ook nooit tegen!
    Dat is heel erg voor je broer! ;O


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bij mijn zus op kot is een maand geleden ook ingebroken. Maar bij haar hadden ze niks meegenomen, bij al de andere wel. Laptops, iPods, playstations enzo. De politie had gezegd dat het waarschijnlijk illegalen of drugsverslaafden waren. Maar ik kan daar ook echt niet bij dat je dat zo maar kan doen. ><

    Bij ons is er een paar jaar geleden ook ingebroken. Ik vond het zo'n vies idee dat je dan weet dat ze in je kamer zijn geweest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat erg voor je broer ;o


    Just a simple "I love you" (:

    Dat is echt onwijs kut voor je broer. Geef hem maar een dikke knuffel van mij (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Damn. Dat is erg. Ik zou zo boos zijn als iemand me dat aandoet. Ben maar héél liefjes tegen jou broer. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Als je dan zo nodig moet gaan jatten, gap dan van een rijke dertiger of veertiger en geen student die nog naar school gaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze kunnen er niety zelf voor werken. Die zijn triest. Achtelijke mensen :|

    Ik hoop voor jullie dat de daders ge[pakt worden en dat de verzekering het betaalt;)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Zaitsev schreef:
    Als je dan zo nodig moet gaan jatten, gap dan van een rijke dertiger of veertiger en geen student die nog naar school gaat.


    idd :8


    I Dreamed a Dream