• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor,zo ben ik niet.
    Ok ik zou ook nutteloze dingen kopen maar ik zou nooit 25.000 euro uitgeven aan zo'n stomme ketting als er ergens anders mensen en dieren sterven door gebrek aan geld. Ik zou mijn geld gedeeltelijk aan goede doelen geven en niet aan zulke echt nutteloze dingen.

    Ik geloof best dat je geld geeft aan WWF en dat soort dingen, dat zou ik ook doen. Alleen ik zie mezelf ook als goed doel.
    Geld veranderd mensen, hoe meer geld er is, hoe liever je het uitgeeft.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor,zo ben ik niet.
    Ok ik zou ook nutteloze dingen kopen maar ik zou nooit 25.000 euro uitgeven aan zo'n stomme ketting als er ergens anders mensen en dieren sterven door gebrek aan geld. Ik zou mijn geld gedeeltelijk aan goede doelen geven en niet aan zulke echt nutteloze dingen.

    En dit weet je omdat je al in zo'n situatie hebt gezeten?
    Geld verandert mensen. Mensen veranderen mensen, en mensen kunnen daar niks aan doen. Je kan nu wel zeggen dat je je nooit op die manier zal gedragen, maar als je in de situatie zelf terechtkomt zal je hier anders over praten.
    Dat is gewoon een feit.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb toch al mijn twijfels gekregen over het feit of hij wel echt zo `down to earth´ is als hij zelf zegt.

    Ik vind hem zo vet. Als ik het kon betalen had ik er ook wel 1 laten maken :9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Captain schreef:
    (...)
    En dit weet je omdat je al in zo'n situatie hebt gezeten?
    Geld verandert mensen. Mensen veranderen mensen, en mensen kunnen daar niks aan doen. Je kan nu wel zeggen dat je je nooit op die manier zal gedragen, maar als je in de situatie zelf terechtkomt zal je hier anders over praten.
    Dat is gewoon een feit.

    Ik ken me zelf,en geloof me ik zou dat nooit over mijn hard kunnen verkrijgen. Ik weet dat mensen door geld en mensen veranderen maar ik weet ook dat de dingen waar je echt,maar dan ook echt voor staat niet veranderen. En voor deze dingen sta ik echt,en als ik geld zou hebben dan zou ik dat eerder aan zulke dingen geven,aan goede doelen en aan zulke dingen als zo'n ketting.
    Ik zeg niet dat ik heilig ben ik zou ook wel onzinnige dingen kopen maar dit zou mij te ver gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    tJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor,zo ben ik niet.
    Ok ik zou ook nutteloze dingen kopen maar ik zou nooit 25.000 euro uitgeven aan zo'n stomme ketting als er ergens anders mensen en dieren sterven door gebrek aan geld. Ik zou mijn geld gedeeltelijk aan goede doelen geven en niet aan zulke echt nutteloze dingen.


    Sorry maar je komt nu echt over als of jij zou weten wat je met geld gaat doen. Hoe meer iemand verdiend hoe meer je uit geeft. Feit! En nouja als je het kan kopen waarom niet?
    Sorry je komt er jaloers over.


    Some angels have no wings.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik ken me zelf,en geloof me ik zou dat nooit over mijn hard kunnen verkrijgen. Ik weet dat mensen door geld en mensen veranderen maar ik weet ook dat de dingen waar je echt,maar dan ook echt voor staat niet veranderen. En voor deze dingen sta ik echt,en als ik geld zou hebben dan zou ik dat eerder aan zulke dingen geven,aan goede doelen en aan zulke dingen als zo'n ketting.
    Ik zeg niet dat ik heilig ben ik zou ook wel onzinnige dingen kopen maar dit zou mij te ver gaan.

    Stiekem vind ik jou echt grappig. Schijnbaar heb je de gave om dingen te kunnen weten die niet echt gebeurd zijn. Als je snapt wat ik bedoel dan. (krul)


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Louisaaa schreef:
    (...)
    Sorry maar je komt nu echt over als of jij zou weten wat je met geld gaat doen. Hoe meer iemand verdiend hoe meer je uit geeft. Feit! En nouja als je het kan kopen waarom niet?
    Sorry je komt er jaloers over.

    Ze komt helemaal niet jaloers over. Ze zegt dat ze zich gewoon stoort aan het feit dat iemand voor een of andere stomme ketting 25 duizend uitgeeft. Velen storen zich eraan omdat ze dat onzinnig vinden.
    Dat betekent niet dat ze jaloers zijn en ik vind persoonlijk dat ze helemaal niet jaloers overkomt. Gewoon gefrustreerd door heel deze zaak.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain zei op 27 mei 2011 - 16:33:


    Ze komt helemaal niet jaloers over. Ze zegt dat ze zich gewoon stoort aan het feit dat iemand voor een of andere stomme ketting 25 duizend uitgeeft. Velen storen zich eraan omdat ze dat onzinnig vinden.
    Dat betekent niet dat ze jaloers zijn en ik vind persoonlijk dat ze helemaal niet jaloers overkomt. Gewoon gefrustreerd door heel deze zaak. .



    Het is niet aanvallend bedoeld, alleen het is mens eigen hoe meer je verdiend hoe sneller je het uitgeeft. Dat merk ik ook aan mij zelf.
    en als je het kan kopen waarom niet? En mensen liegen vaker, nouja Justin bieber misschien ook. Maar waarom is het dan zo een zaak?


    Some angels have no wings.

    Hij heeft toch zoveel geld, wat moet hij er anders mee?

    Ik zou ook wel een ketting ter waarde van 25.000 euro willen hebben ;3


    Me so good.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Het is niet aanvallend bedoeld, alleen het is mens eigen hoe meer je verdiend hoe sneller je het uitgeeft. Dat merk ik ook aan mij zelf.
    en als je het kan kopen waarom niet? En mensen liegen vaker, nouja Justin bieber misschien ook. Maar waarom is het dan zo een zaak?

    Ik weet het niet. Waarschijnlijk omdat velen denken dat Justin Bieber interessant is en dat alle spullen die hij koopt in de spotlight moeten komen te staan.
    Je geeft inderdaad meer geld uit als je er meer hebt, maar ik zou denk ik echt nooit voor mezelf zoiets kopen. Voor iemand anders zou ik dat veel sneller doen. Ik heb ook geen ketting van Stewie nodig ofzo, ik vind dat zo'n dingen waar je van houdt, je het best cadeau moet krijgen. Dan betekenen die net ietsje meer!


    Where there is a sea there are pirates...

    Het was niet bedoeld om hier een ruzie-topic van te maken.


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    Het was niet bedoeld om hier een ruzie-topic van te maken.

    We zijn niet aan het ruziën? We zijn aan het filosoferen. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Kinda sad.


    ars moriendi

    Louisaaa schreef:
    (...)
    Sorry maar je komt nu echt over als of jij zou weten wat je met geld gaat doen. Hoe meer iemand verdiend hoe meer je uit geeft. Feit! En nouja als je het kan kopen waarom niet?
    Sorry je komt er jaloers over.

    Geloof me ik ben niet jaloers,ik zou niet eens zo veel geld willen,volgens mij zou ik echt gek worden.
    Ik weet dat je veel uit geeft als je veel verdient,maar waarom kan dat niet aan iets goeds en zinnigs(die ketting is nou niet zinnig te noemen).
    Ik zeg dat ik zelf nooit zo veel aan een ketting uit zou geven als ik dat geld beter kan besteden. Dat is toch niet zo heel vreemd?
    Ik weet dat het best vreemd over kan komen op iemand die mij niet kent,maar ik ken mezelf en ik weet dat ik mijn geld anders,na mijn mening,beter zou gebruiken omdat het gene waar ik mijn geld aan uit zou geven heel veel voor mij betekent. Het is een van de belangrijkste dingen in mijn leven.
    @Amaterasu
    Ik heb alleen de gave dat ik me zelf ken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall