• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    Prongs schreef:
    (...)
    Ja; want jij bent een heilige. Ik heb je zo nogal bezig gezien op het forum.

    OT:Afijn, zijn geld, zijn leven, maar ik vind die ketting echt aartslelijk.

    Actually you are quite right...
    gewoon niet zeiken, dat joch is constant van huis en werkt zich de terig...
    Als je naar die rappers kijkt hebben zij ook allemaal leuke dingen rond hun nek hangen en daar zeurt ook nobody om...
    en stewie is cool, hij heerst(A)

    Animale schreef:
    Dat ie gek aan het worden is ;a


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Die ketting is vet dude ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Animale schreef:
    Dat ie gek aan het worden is ;a


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sterallures? (:

    en dat ding is foeilelijk.


    Destroy what destroys you.

    Het is zijn creditcard. Hij haalt hem zo door de gluuf en weg geld boeiend


    Some angels have no wings.

    StJimmy schreef:
    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.

    weet je wel niet hoeveel hij schenkt aan al die dingen voor arme mensen of zieke mensen. Hij doet ook mee met progamma's zoals Extreme home make over. Hij is absoluut niet egoïstisch.
    Daarbij, als je het geld hebt, waarom dan niet?


    Forever.

    Uhh..


    nomnomnomnomnom

    Achterlijk en kinderachtig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OhMyJustin schreef:
    (...)

    Jeetje je hoeft toch niet zo onaardig te doen, je kent haar niet eens dus hoe kan jij nou beslissen of ze onzin praat.

    Ik ben niet onaardig liefje, ik word gewoon gek van dat politiek correcte gezeik. Sorry, maar als ik zoveel geld had als Justin Bieber zou ik niet alles weggeven aan goede doelen.
    1. Omdat meer dan de helft van dat geld toch niet terecht komt
    2. Ik heb dan voor dat geld gewerkt, dan ga ik dat niet zomaar weggooien.
    Noem me egoïstisch, I don't give a fuck, maar ik hààt het als anderen constant op iemand zijn kap zitten, en hem willen vertellen wat hij moet doen met zijn geld. Ht is ZIJN geld, niemand moet hem vertellen wat hij daarmee doet. Al helemaal geen kind dat amper iets van de wereld weet, zichzelf blijkbaar heel wat vind om een ander de les te gaan spellen.

    En ik ben niet eens Justin Bieber-fan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Joker schreef:
    ruige boy.


    all I want is the taste that your lips allow

    Cavanaugh schreef:
    Het is zijn geld..? Hij werkt er hard voor, hij geeft al zoveel geld aan goede doelen, dus waarom ook niet? :')


    To infinity and beyond •

    Be-lach-e-lijk.

    AaronRamsey schreef:
    Stewie is cool, maar om nou een ketting van 25.000 euro aan uit te geven. Ach hij moet toch iets met al dat geld.


    Trust me. I'm the doctor

    Jezus. Alsof jullie niet een keertje wat meer geld uitgeven aan merk kleren of make-up. Nou hij heeft gewoon sowieso meer geld dan een gemiddelde 17 jarige. Wat maakt het nou uit wat hij ermee doet? Hij geeft al genoeg aan goede doelen en ik vind dat hij gewoon zelf moet weten wat hij ermee doet. Ik vind die ketting niet mooi, maar dat neem tniet weg dat het ZIJN geld is. Jezus hé. Ik word gek van al die zijktopics.


    To infinity and beyond •