• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Geloof me ik ben niet jaloers,ik zou niet eens zo veel geld willen,volgens mij zou ik echt gek worden.
    Ik weet dat je veel uit geeft als je veel verdient,maar waarom kan dat niet aan iets goeds en zinnigs(die ketting is nou niet zinnig te noemen).
    Ik zeg dat ik zelf nooit zo veel aan een ketting uit zou geven als ik dat geld beter kan besteden. Dat is toch niet zo heel vreemd?
    Ik weet dat het best vreemd over kan komen op iemand die mij niet kent,maar ik ken mezelf en ik weet dat ik mijn geld anders,na mijn mening,beter zou gebruiken omdat het gene waar ik mijn geld aan uit zou geven heel veel voor mij betekent. Het is een van de belangrijkste dingen in mijn leven.
    @Amaterasu
    Ik heb alleen de gave dat ik me zelf ken.


    Mensen veranderen eenmaal met geld. Deal with it.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:46 ]


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Pinocchio schreef:
    Ik heb toch al mijn twijfels gekregen over het feit of hij wel echt zo `down to earth´ is als hij zelf zegt.

    lol, nou, daar hoef je niet over te twijfelen meid. Want dat is hij niet en is hij ook nooit geweest. =')


    ars moriendi

    Amaterasu schreef:
    (...)

    Mensen veranderen eenmaal met geld. Deal with it.

    Rustig ik geef alleen maar mijn mening.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Rustig ik geef alleen maar mijn mening.

    En ik de mijne


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Hij is niet eens mooi :o
    Maar hij moet het zelf weten, al is het inderdaad een beetje erg veel geld voor zo'n ketting :')


    As travars

    C18 schreef:
    Dat moet die kerel toch zelf weten? Waar maken mensen zich druk om :'] Seriously.

    Stewie <3

    Wel duur man.


    Firm believer of all that is magic

    Animale schreef:
    Dat ie gek aan het worden is ;a


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dat is heel goed voor hem, maar mij boeit het niet zo wat hij met zijn geld doet. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    er zijn zoveeeel mensen die dat geld écht nodig hebben ! Koopt hij er een onnuttige ketting voor ( die trouwens ook nog lelijk is )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind niks.


    -

    Ik vind dat het een beetje té is. Zoals andere ook al zeggen, waarom perse zo duur? Dat is overdreven.
    Maar ja, hij moet zelf weten wat hij met zijn geld doet.


    And you made me love a little less.

    patser -_-


    Only those who listen can hear

    C18 schreef:
    Dat moet die kerel toch zelf weten? Waar maken mensen zich druk om :'] Seriously.


    Hij geeft toch ook veel geld uit aan goeie doelen, waarom niet een keer ieys voor zichzelf?


    Kill them with kindness.

    JackWilshere schreef:
    Stewie is cool, maar om nou een ketting van 25.000 euro aan uit te geven. Ach hij moet toch iets met al dat geld.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the