• Ik las dat net op msn.nl.

    Justin Bieber (17) heeft onlangs zo'n $25.000 uitgegeven aan een speciaal voor hem gemaakte hanger van zijn favoriete tekenfilmfiguur.

    Volgens Musicrooms schakelde de popster de hulp van een juwelier in Beverly Hills in om zijn specifieke visie te verwezenlijken. Deze visie resulteerde in een met 12 karaats diamanten en robijnen bezaaide afbeelding van Stewie uit de populaire serie Family Guy.


    Bron


    Wat vinden jullie daarvan?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 16:18 ]


    I love BTR and One Direction!

    Dat ie gek aan het worden is ;a


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ruige boy.


    I live for the applause, you will die for it.

    Animale schreef:
    Dat ie gek aan het worden is ;a


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Geld teveel?


    Some angels have no wings.

    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat moet die kerel toch zelf weten? Waar maken mensen zich druk om :'] Seriously.


    No growth of the heart is ever a waste

    één woord: Boeiend


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Stewie is cool, maar om nou een ketting van 25.000 euro aan uit te geven. Ach hij moet toch iets met al dat geld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat die ketting niet echt mooi is.


    And in that moment, we were infinite.

    StJimmy schreef:
    Egoïst,alsof dat geld niet beter gebruikt kan worden.

    Als jij zoveel geld zou hebben als hij heeft, zou jij ook de helft aan onnutige dingen uitgeven. ; )


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Had ie beter aan mij kunnen geven! Voor 't goeie doel ;D
    Maar ik vind die ketting trouwens niet eens bijzonder mooi. Wel awesome, maar volgens mij had ie mooier gekund.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trouwens, het is dollar, niet euro.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Amaterasu schreef:
    (...)
    Als jij zoveel geld zou hebben als hij heeft, zou jij ook de helft aan onnutige dingen uitgeven. ; )

    Nee hoor,zo ben ik niet.
    Ok ik zou ook nutteloze dingen kopen maar ik zou nooit 25.000 euro uitgeven aan zo'n stomme ketting als er ergens anders mensen en dieren sterven door gebrek aan geld. Ik zou mijn geld gedeeltelijk aan goede doelen geven en niet aan zulke echt nutteloze dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is altijd zo! hoe meer je verdiend hoe meer je uitgeeft. Dat doet ieder mens, en dat ga je zelf ook merken als je steeds meer gaat verdienen.
    Sommige mensen hebben inderdaad geld te veel, maarja zolang je het heb? Geniet er van. Ik vind het eerlijk gezegd oneerlijk als iemand het geld heb waarom ze niet zelf mogen weten wat ze er mee doen.
    en de een heb meer dan de ander.


    Some angels have no wings.

    Stewie <3
    Maar waarom perse zo duur? Dat is nogal overdreven, ja.


    Where there is a sea there are pirates...