• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen gaan tegenwoordig bij elk schrammetje al naar de dokter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nee


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nee, niet iedereen maakt van een mug een olifant.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, dat verschilt per persoon.


    I was an angel living in the garden of evil

    Heel veel mensen wel. (cat) Vroeger durfden ze dat echt niet, tegenwoordig gaan ze al als hun grote teen wat dikker is dan normaal.

    Vooral ouders met jonge kinderen, rennen al naar de dokter omdat hun kind niest, en dat is echt zo!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 0:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil juist NIET naar de dokter o-O
    Maar sommige mensen doen dat wel.. maar lang niet alle..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eens, omdat ze gek gemaakt worden door de overheid en iedereen dat je aids hiervan krijgt en kanker daarvan.


    Rainbows on my staircase ~

    Eens, na ja de meeste dan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Natuurlijk, want nu krijg je je geld terugbetaald, vroeger was dat niet zo!


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, ik ken alleen maar mensen die wachten tot ze helemaal niks kunnen en dan willen ze ALSNOG niet naar de dokter.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, ik had mn ribben gekneusd en heb alles zelf verbonden etc, geen dokter voor nodig. Maar verschilt natuurlijk per persoon.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik denk wel dat mensen tegenwoordig sneller naar de dokter gaan dan vroeger, al verschilt dat ook per mens. Nu denken veel mensen bij een raar plekje gelijk al dat ze een of andere enge ziekte hebben. Vroeger wachtten de mensen dan eerst om te kijken of het weer verdween en rende ze niet gelijk naar de dokter.
    Dus ik ben het er mee eens! :Y)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Hangt af van persoon tot persoon.
    Er is een (psychologische) ziekte dacht ik waarbij mensen dat doen.
    Maar dan heb je ook nog de mensen die alleen gaan als ze zich ziek voelen.
    En dan heb je mensen zoals ik die pas gaan als het echt niet meer gaat en wanneer het eigenlijk te laat is. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Hangt af van persoon tot persoon.
    Er is een (psychologische) ziekte dacht ik waarbij mensen dat doen.
    Maar dan heb je ook nog de mensen die alleen gaan als ze zich ziek voelen.
    En dan heb je mensen zoals ik die pas gaan als het echt niet meer gaat en wanneer het eigenlijk te laat is. x]


    psychologische ziekte die jij bedoelt is mensen die perse aandacht willen, die mensen zullen zelfs hun eigen kind dingen aan doen om zo aandacht te krijgen van doktoren of andere mensen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    psychologische ziekte die jij bedoelt is mensen die perse aandacht willen, die mensen zullen zelfs hun eigen kind dingen aan doen om zo aandacht te krijgen van doktoren of andere mensen.

    Ik denk het wel, want die dingen dacht ik ook. Maar ik ken heel veel ziektes, dus wist niet zeker of ik aan het verwarren was.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meeste mensen wel, en natuurlijk vervolgens kankeren op de dokter vanwege van alles en nog wat :Y)

    Gezien sommige mensen in mijn opleiding kan ik ze echter helaas niet altijd ongelijk geven...


    quidquid excusatio prandium pro