• Je bent echt zielig als je dit gaat tweeten over Selena Gomez, hoor. Oke, ik snap van sommige mensen wel dat ze geen fan zijn, maar dat je gaat zeggen dat je diegene dood wil hebben, dan ben je echt zielig. -___-

-

Ik haat ze allebei, zowel Justin Bieber als ook Selena Gomez (A)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

lol, pubers.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Nou, ik heb respect voor Selena. En Justin moet -sorry- dringend nieuwe fans zoeken!

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

If you'll break Justin, i will kill you... Justin kan Selena ook pijn doen. Ze moeten echt normaal leren doen

Zulke mensen verdienen geen internetverbinding lolol.
    Nee oke, dat is overdreven - zo'n straf verdient niemand - maar ik zou d'r toch zeker aanraden om es op ebay te gaan kijken naar een leven.

No growth of the heart is ever a waste

Dit is er echt over

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Ergens is het wel grappig omdat die kinders gewoon zo fucking belachelijk & zielig doen >.<

And in that moment, we were infinite.

Dit is echt triest en ziek..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

ik ben ook een hater maar ik schrijf niks gemeens over haar

You can't not look cool with a crossbow.

Graphics schreef:
    het is justins keus..

Dat vind ik ook weer zo'n rare he. Mag hij dan nooit een vriendinnetje hebben, alleen omdat er dan een horde fans haar gaan haten?

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Catdog schreef:
    Ik vind al die beliebers zielig die dingen over Selena Gomez zeggen, terwijl ik ze allebei haat.

OMG wees gwn bly en aceepteer dt justin gellukiig is mt haar

I'm short

Mensen, komaan. Het is niet de wereld dat vergaat hoor. Een jongen (dat nu toevallig beroemd is) is verliefd en is gelukkig, dan moet je toch blij zijn voor hem?

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Champagne schreef:
    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Champagne schreef:
    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'

I'm short