• Ulrik Munther al?



    Hij's een zweedse jongen en is daar al een tijdje beroemt. Hij is nu bezig met het maken van een album om internationaal te gaan.. (:


    Love is louder.

    Nee? :o

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 19:40 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee. Maar ik vind hem er erg sympathiek uitzien ;D


    ars moriendi

    Ulrik wie? 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oh yay, de Zweedse Bieber.(no_chears)


    everything, in time

    Hij is jong - of ziet er toch zo uit. Maar hij heeft wel een leuke stem (:


    And in that moment, we were infinite.

    Progeny schreef:
    Oh yay, de Zweedse Bieber.(no_chears)

    ik vind -persoonlijk- dat hij helemaal niet op bieber lijkt, zich zo niet gedraagd en zo niet klinkt.
    Het is niet omdat je jong bent, een jongen bent en van muziek houdt dat je JB wilt zijn.


    just saying


    Love is louder.

    OLDROSES schreef:
    (...)
    ik vind -persoonlijk- dat hij helemaal niet op bieber lijkt, zich zo niet gedraagd en zo niet klinkt.
    Het is niet omdat je jong bent, een jongen bent en van muziek houdt dat je JB wilt zijn.


    just saying


    Waar in mijn post lees je dat ik dat zeg? (nerd)
    Hij komt, op mij, gewoon best zo over van 'kijk mij, ik ben jong en ben al zo goed!'. Nu is JB ouder dan ik ben, maar ze geven me een beetje hetzelfde gevoel.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Waar in mijn post lees je dat ik dat zeg? (nerd)
    Hij komt, op mij, gewoon best zo over van 'kijk mij, ik ben jong en ben al zo goed!'. Nu is JB ouder dan ik ben, maar ze geven me een beetje hetzelfde gevoel.x]


    gewoon 'Zweedse Bieber'.. het leek gewoon of je dat bedoelde.. sorry als ik je verkeerd verstond. (flower)
    ik snap het gevoel wel, ik heb dat ook vaak, maar hij's volgens mij wel echt goed. :)


    Love is louder.

    OLDROSES schreef:
    (...)

    gewoon 'Zweedse Bieber'.. het leek gewoon of je dat bedoelde.. sorry als ik je verkeerd verstond. (flower)
    ik snap het gevoel wel, ik heb dat ook vaak, maar hij's volgens mij wel echt goed. :)


    No hurt feelings. :3
    Haha, nah, ik vind dat hij zo'n kleine knulletjes stem heeft. Dat is niet echt mijn stijl. Maar ach, die verschillen nu eenmaal. (:


    everything, in time

    daiyu schreef:
    Hij is jong - of ziet er toch zo uit. Maar hij heeft wel een leuke stem (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat 'have you ever' moet me denken aan Welcome To My Life van Simple Plan, haha (: Maar hij is wel een schattig knulletje en heeft een goede stem. c:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 20:02 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    Dat 'have you ever' moet me denken aan Welcome To My Life van Simple Plan, haha (: Maar hij is wel een schattig knulletje en heeft een goede stem. c:

    nu je het zegt?
    maar dat is ook een geweldig nummer. <'3


    Love is louder.

    Ah, hij is lief :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Progeny schreef:
    Oh yay, de Zweedse Bieber.(no_chears)


    Dat dacht ik nou ook T_T