Je bent echt zielig als je dit gaat tweeten over Selena Gomez, hoor. Oke, ik snap van sommige mensen wel dat ze geen fan zijn, maar dat je gaat zeggen dat je diegene dood wil hebben, dan ben je echt zielig. -___-
Wow, jezus. Ik heb het niet voor beide, maar die fans zijn wel vreselijk zeg! Wel grappig dat ze denken dat als Selena weg is, dat zij wel een kans gaan maken bij Bieber. Hahaha.
Champagne schreef: Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'
Die worden echt nooit blij met hun zieke gedachtes. -__-
Jezus, al die nepbeliebers die nog steeds denken dat ze hem kunnen krijgen.. Dit slaat echt alles, ik bedoel come on, je kan toch wel blij zijn dat je idool eindelijk weer eens vrolijk is, wat trouwens komt door haar?
&Yep, I'm a Belieber. (:
Soundeffect schreef: Wat een zielige kindjes zijn dat! Ik mag Gomez en Bieber allebei echt totaal niet, maar jezus. Echte fans zouden blij zijn voor allebei?
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Haha, sommige mensen leven écht in een droomwereld!
Denken ze nu echt dat die Bieber op een dag voor hun deur staat en ze ten huwelijk vraagt?
Ik heb ook een idool, maar ik ga niet zo zielig doen dat ik ga denken dat ik ook écht een kans maak. De kans dat het namelijk gebeurt is 1 op de 6 miljard.