• Ik heb een jaar geleden wat met de kameraad van mijn broer gekregen, het is toen tot het eind van de zomervakantie allemaal geheim geweest omdat we bang waren voor de reactie van mijn broer,, Ik heb toen een poos verkering met hem gehad en het is uit gaan gegaan 5 maand geleden.. Maar nu is er een andere kameraad van me broer die een beetje raar doet.. Via sms zit hij elke keer van kom je langs, en laatst was het owh jij ligt vast nog op bed ik zo nee toen zei hij van ow anders kwam ik gezellig naast je liggen. Ik ken hem al van jongs af aan en ik vind hem niet leuk ofzo en als ik hem verder tegenkom dan doet hij gewoon normaal.. Wat moet ik hier mee?
    Ja en voor dat eerste deel het is raar als je met een kameraad van je broer gaat..


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Tja, misschien vindt hij je leuk of misschien heeft hij gewoon zin om zulke gesprekken te hebben met een meisje. Maar als je hem niet leuk vindt, zou ik er niet op ingaan als ik jou was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat je daar mee moet? Gewoon eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat je het niet zo ziet zitten. Voor de rest niet op zijn gedrag van 'verliefdheid' ingaan.


    Sometimes it's best not to care.

    of hij vind je leuk, of hij vind het gewoon grappig om het zusje van zijn vriend te 'pesten'


    <3

    Embrace schreef:
    Wat je daar mee moet? Gewoon eerlijk tegen hem zijn en zeggen dat je het niet zo ziet zitten. Voor de rest niet op zijn gedrag van 'verliefdheid' ingaan.


    None but ourselves can free our minds.

    MIsschien doet hij het voor de grap. Mijn vriendinnen doen dat constant echt heel vervelend want ik moet dat weer aanhoren. Maar ik denk dat hij je misschien wel leuk kan vinden maar dat hoeft niet echt perse...!