• Ik heb een mailtje gekregen waar in staat dat ik een ticket heb besteld van tokio hotel, en daar staat bij : Tokio hotel & Support act. wie is die support act? ik denk dat het nog niet duidelijk is, maar ik denk ik vraag het maar : D

    - als hierover al een topic is, verwijder deze dan maar x]

    Geen flauw idee.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Geen flauw idee.


    when words fail, music speaks.

    Geeeeeeeeen idee ;x
    Volgens mij is die gewoon nog niet bekend.


    Never run out of reasons to smile...

    Hoeveel topics over het concert van TH komen er nog? ._.

    Devious schreef:
    Hoeveel topics over het concert van TH komen er nog? ._.
    Waarschijnlijk nog wel wat meer, aangezien er ineens ook een hele tour aankomt en niet zomaar een concert. Laat ze lekker enthousiast en vrolijk zijn zou ik zeggen :'D. Als je tokio hotel niets vind, kun je beter de topics ook niet lezen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk nog wel wat meer, aangezien er ineens ook een hele tour aankomt en niet zomaar een concert. Laat ze lekker enthousiast en vrolijk zijn zou ik zeggen :'D. Als je tokio hotel niets vind, kun je beter de topics ook niet lezen.

    Dat deed ik ook, toen er nog een filter was.
    En ik laat ze lekker enthousiast en vrolijk zijn, alleen heb ik liever dat ze dat niet doen door elke dag tien topics erover aan te maken. ._.

    Devious schreef:
    (...)
    Dat deed ik ook, toen er nog een filter was.
    En ik laat ze lekker enthousiast en vrolijk zijn, alleen heb ik liever dat ze dat niet doen door elke dag tien topics erover aan te maken. ._.
    Gheheh, kan ik me wel voorstellen maar als deze topics er vandaag niet komen dan wel morgen. We passen wel op met dubbele toppics, maar dit is gewoon iets wat ze weer allemaal moeten weten/melden. Kun je moeilijk verbieden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Geen idee, ik wil 't graag weten =]

    Dan & Dean Van DSQUARED.. (A)
    volgens mij hea... Weet het voor 99% zeker..

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 19:23 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik kom zingen:Y) Ik raad je aan om oordopjes mee te nemen:') '

    Grapje:'P

    Ik zou het niet weten, stiekem ben ik wel benieuwd, misschien ga ik hun/hem/haar wel leuk vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.