• Je bent echt zielig als je dit gaat tweeten over Selena Gomez, hoor. Oke, ik snap van sommige mensen wel dat ze geen fan zijn, maar dat je gaat zeggen dat je diegene dood wil hebben, dan ben je echt zielig. -___-


    -

    Dit vind ik dus echt vreselijk voor Selena. Stel je voor dat ze dit allemaal leest. Je gaat toch iemand niet de dood toe wensen, omdat ze een relatie hebben met jou grootste idool? Selena is een ontzettend mooi meisje, met heel wat talent, ze heeft meer bereikt dan al die jaloerse kinderen die haar kapot schelden voor snol. Aah, ik vind dit echt niet kunnen. Ik zou echt niemand dit toewensen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jezus, dat zijn echt mentaal gestoorde fans die echt geloven dat ze ooit iets krijgen met Justin... :8(puh)

    De helft is nep. (:


    To infinity and beyond •

    Wat zou Justin daarop zeggen tegen zijn fans?
    Als hij zou zeggen dat ze ermee moeten stoppen, zullen ze het plots wel doen, want oh, God has spoken! (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het zou geniaal zijn als Justin retweete met I'm not your boyfriend', lol. Misschien komen ze dan weer terug op aarde.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben geen fan van Selena en Jb's muziek is wel oké, maar kom op zeg, hoe kinderachtig kun je zijn. Als je een echte fan bent ben je juist gelukkigs als je idool gelukkig is, toch?:O


    Run, but you can't escape

    Zielig. En dan noem je jezelf een fan?


    Let the Night embrace you

    Ik ben dan misschien geen fan van Selena Gomez, maar dat wat ze allemaal schrijven kan echt niet hoor. I mean, come on! Als een echte fan van JB moet je juist er toch om geven als hij gelukkig is? (Ik ben trouwens ook geen fan van hem... vind 't maar een stomme hype, but okay. That's just my opinion). Dus wat hun nu doen, is gewoon ronduit pathetic.

    Probs for Selena Gomez.
    (flower)


    Lol, ik las net die url:
    Nobody deserves this: -beingabelieber :'D Ahaha, true, so true.


    No growth of the heart is ever a waste

    dit vind ik wel te vergaan, je hoeft geen fan te zijn maar om nou dit zeggen: I'm going to kill you cunty little whore. dat vind ik best wel te vergaan.


    High in the sky, without redbull or wings.

    Ik heb echt respect voor Selena dat ze dit allemaal "aankan". En ik hoop dat ze dit soort dingen gewoon negeerd. Justin = happy, dus dan ben je als fan toch ook blij voor hem? Dat is toch wat je wil? Dat je idool gelukkig is?

    Ik zie trouwens nooit berichten van Selena fans die Justin aanvallen, justsaying


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Wow... ik mag die lui eigenlijk helemaal niet maar dit vind ik echt te ver gaan.

    Dus je wilt zeggen dat Selena Gomez geen vriendje mag hebben en Justin Bieber geen vriendin. Als je toch zulke dingen gaat zeggen.


    I love you Irem

    Champagne schreef:
    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'


    Shazrina mengorek Malaysia ;D

    Moscow schreef:
    De helft is nep. (:

    En hoe weet je dat?


    -