• Je bent echt zielig als je dit gaat tweeten over Selena Gomez, hoor. Oke, ik snap van sommige mensen wel dat ze geen fan zijn, maar dat je gaat zeggen dat je diegene dood wil hebben, dan ben je echt zielig. -___-


    -

    Ik mag haar niet, maarja.. ik ga niet van dat soort dingen tweeten.


    To infinity and beyond •

    Ziek :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, wat triest... ><


    I am an idiot, I move.

    omg die kinderen zijn echt dom, waar zijn de ouders? :o


    As travars

    Triest :S


    Life is hard and then we die

    Kuyt schreef:
    "Keep your paws off my boyfriend"
    Omfg, die kinderen moeten echt wakker worden een een leven zoeken x'D Hopeloos.


    Alis volat propriis

    Champagne schreef:
    Welcome to the world of obsessed beliebers. Ik heb echt ergere tweets gezien, terwijl ik zoiets heb van: 'Je moet toch blij zijn voor hem?'


    Food.

    Geluk Jaloersheid zit in een klein hoekje :Y). Arm kindje. Ik ken haar niet, maar dit gun je niemand. Maar goed dat ze al zo lang in the spotlights staat, dat ze waarschijnlijk wel al het een en ander kan hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    xRadio schreef:
    Haha, sommige mensen leven écht in een droomwereld!
    Denken ze nu echt dat die Bieber op een dag voor hun deur staat en ze ten huwelijk vraagt?
    Ik heb ook een idool, maar ik ga niet zo zielig doen dat ik ga denken dat ik ook écht een kans maak. De kans dat het namelijk gebeurt is 1 op de 6 miljard.


    Mijn idool heeft al 3 jaar een vriendin. :'D
    Ik mag Justin Bieber niet, Selena wel maar dan nog.
    Als die gozer gelukkig met haar is, laat ze dan lekker verliefd zijn. Come on people, grow up, right?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Net zoals het aanmaken van een haat twitter voor Selena, Jasmine of wie dan ook wie ooit met Bieber is geweest (:


    Baby I want you to die for my love

    zielig hoor
    kijk als je hem haat betekent niet gelijk dat je hem dood wenst of andere fans
    ik ben fan van tokio hotel ook al hoor ik dat andere fans in elkaar worden geslagen of fiets kapot gemaakt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    OMG! Hun zij wel erg! Best zielig voor Selena hoor..

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 9:43 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Kuyt schreef:
    "Keep your paws off my boyfriend"
    Omfg, die kinderen moeten echt wakker worden een een leven zoeken x'D Hopeloos.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hoe gestoord zijn de fans tegenwoordig? Kom op, het is je idool. Wees blij voor hem? En geef die droom dat je zelf met hem zal krijgen maar op, je zou het zelf ook vreselijk vinden om te lezen dat ze je dood willen hebben, omygosh! Kijk, ik ben totaal geen fan van beiden maar come on, je wenst iemand niet de dood toe. O,o


    We all die one day, don't fear living.

    Pff een beetje ziek is dit wel hoor.
    Like get a live, alsof jij ooit met Justin Bieber gaat daten. -___-'

    Over geobsedeerde fans toch ook 3:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 10:51 ]


    Alleen maar tranen van geluk