• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, willen juist graag horen dat ze mooi zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MoonShadows schreef:
    eigenlijk wil iedereen toch graag horen dat je er mooi uitziet? een compliment ligt altijd goed

    wie zegt dat als ze complimenten leuk vinden er altijd om vragen?

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...

    Precies.

    Niet iedereen wil dat horen, sommigen vinden het gewoon en uiten dat.
    Ik denk dat het ook een manier is om zekerder te worden van jezelf, ook al zegt niemand dat het niet zo is. Alsof je het dan accepteert of zo. Ik kan het niet goed uitleggen ('x


    Felix

    Iedereen wil toch horen dat hij/zij mooi is. Niet alleen als je zegt dat je lelijk bent.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Abilities schreef:
    Niet altijd. Er zijn ook mensen die dat werkelijk vinden. Meestal kun je het verschil wel herkennen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo zijn er wel veel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    9 van de 10 mensen roepen dat ze lelijk zijn zodat iemand roept 'nee hoor.Je bent mooi'

    eens en oneens
    de meeste zoeken gewoon aandacht
    maar er zijn ook veel mensen die nogal onzeker zijn over zichzelf

    Sommige.
    Want sommige zijn zó onzeker dat ze zelfs niet wíllen horen dat ze al dan niet echt wel knap zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens, bij de meeste mensen is dit idd zo
    maar idd ook sommigen zijn zo onzeker dat ze bevestiging nodig hebben, dat ze niet lelijk zijn.

    Wat ik altijd doe als iemand van mijn vrienden zegt van gosh ik heb zulk lelijk haar (voorbeeld)
    dan zeg ik altijd joh kom je daar nu pas achter of ja echt hé, dan houden ze meestal wel op.

    EEENS


    Here & Now

    ik zeg ook altijd dat ik lelijk ben, maar omdat dat ik dat écht zo voel. Je merkt het ook vaak aan iemands karakter.
    Meisjes die met hun heupen zwaaien en rechtop lopen en zelfverzekerd zijn (je kent ze wel), als die zeggen dat ze lelijk zijn willen ze dat andere gewoon horen.
    Mensen die onzeker overkomen, met hun hoofd naar beneden lopen en een kijk niet naar mij houding menen het vaak wel echt.


    Expect the unexpected

    Carer schreef:
    Iedereen wil toch horen dat hij/zij mooi is. Niet alleen als je zegt dat je lelijk bent.

    Nee hoor ik haat het als mensen liegen en zeggen dat ik mooi bent. Ik haat complimentjes krijgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is wel zo... ik heb een m eid bij mij in de kals zitten die kan egt niet zingen:S en dan gaat ze exspres zingen en dan zeggen 'ja sorry ik kan egt niet zingen hoor' dan gaat iedereen zo van'maar dat kan je wel!!'en dan heb ik zoiets van 'kind als je niet kan zingen doe het dan niet! en als je het wel doet gewoon door zingen en niet klagen over jezelf'

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 20:45 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Mensen willen gewoon mooi zijn en zien dan niet of nou echt mooi zijn of dat alleen maar denken, want sommige lelijke mensen denken dat ze mooi zijn maar als er dan gezegd wordt dat ze lelijk zijn gaan ze huilen of worden ze boos op die gene.


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    Niet altijd.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.