• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, willen juist graag horen dat ze mooi zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oneens, sommige mensen zullen echt niet alleen maar zeggen dat ze zichzelf lelijk vinden, om vervolgens te horen dat ze dat niet zijn.


    wth.

    Vaak wel, maar soms dan zegt iemand zo iets en danz eg ik bijvoorbeeld;
    Beter dan mijn vreemde bolletjestenen x'D
    Aha, en dan is het niet om te horen van; Maar je hebt schattige tenen.
    Dan is het gewoon pure zelfspot, meer niet.
    Maar heeeeel soms zit ik wel een beetje te hinten,
    een complimentje op zijn tijd is leuk n____n

    En ik denk eerlijk gezegd dat iedereen dat wel eens doet,
    bewust of onbewust. Ik bedoel, complimentjes geven je
    zelfvertrouwen een boost en soms kan je die goed gebruiken ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Eens, veel mensen kijken alleen maar naar de negatieve kanten, terwel ze ook postieve kanten hebben kwa uiterlijk...


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Soms, soms niet. Soms geloven ze het echt.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    De meesten wel ja :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, niet iedereen is zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De meeste mensen wel, maar ik denk niet dat je de grens tussen het wel en niet menen niet duidelijk kunt trekken...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    in de meeste gevallen: eens.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    eens want dan krijgen ze meer eigenwaarde en dan denken ze dat ze alles zijn :S


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Eens.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    Firm believer of all that is magic