• oké ik heb nog geen beschrijving eigenlijk :X
    maar je kan wel vast gewoon dingen invullen
    het is een Pirates of de carabean story.
    het speeld zich af in de 18 eeuw, dus graag ook een beetje namen van dat jaar enzo.

    moeder
    stiefvader
    beste vriend (jongen)
    hoofpersoon (meisje)

    naam:
    leeftijd: (beste vriend rond de 16 +)
    karaker: (meisje lijkt heel erg op Jack)
    uiterlijk + foto: (ze lijkt op Jack)
    extra dingen???


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    naam:Mariléne Du Corné
    leeftijd: 16 jaar
    karaker: Mariléne Heeft een pittig karakter, en is niet zomaar op haar teentjes getrapt, ze heeft letterlijk overal wel een antwoord op. Ze is erg spontaan, en een echte grappenmaker, ook is ze best nieuwsgierig, en chaotisch ingesteld.
    uiterlijk + foto:


    Mariléne heeft Grijze ogen, en lange donkerbruine bijna zwarte haren. Ze heeft een slank figuur en een tattoo van haar moeder op haar onderarm, en een tekst op haar rechter schouderblad.
    extra dingen:Mariléne is wel in voor een avontuur, en wil net als Jack piraat worden.

    Onderste bericht. c:

    Ik heb de beste vriend.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 14:29 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Naam: Barbossa Daniels Hayes.
    Leeftijd: 21.
    Karaker: Barbossa Hayes is niet de standaard piraat, maar toch wel; zijn karakter is pittig, zijn hand ligt altijd op zijn sabel, en hij houdt van vrouwen en Franse kaas. Humor heeft hij zeker, en hij maakt erg veel seksistische grappen, tot irritatie van vrouwelijk gezelschap. Voor de rest is zijn kraai 'Daniels' zijn beste vriend, en verlaat hem dan ook nooit. Wat ook een erg leuk feitje is, is dat Barbossa altijd overladen is met wapens, en hier dan ook 24/7 over klaagt. Hij is trouwens ook erg loyaal, en beschermt [...] zolang hij in leven zal zijn.
    Uiterlijk + foto: Barbossa is knap, erg knap; met het haar dat af en toe mysterieus voor zijn ogen hangt.. Het gespierde lichaam dat altijd gekleed is in leer.. Toch, de littekens die hij draagt, zitten erg diep.


    Extra dingen: Barbossa loopt altijd met een kraai op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:30 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    naam: Ethan Charles Gryfter
    leeftijd: 17 bijna 18
    karaker: Ethan is sociaal en spontaan, hij kan het met bijna iedereen goed vinden. Hij is erg slim soms wat koppig en impulsief. Daniel staat bij de vrouwen bekend als een knappe charmanten jongen. Bij mannen is hij een goede vriend met een goed gevoel voor humor. Ethan wilt eigenlijk iets met muziek doen. hij speelt klassiek piano en schrijft goede stukken.
    uiterlijk + foto; Foto; Alex Pettyfer
    Ethan heeft blond haar en bruine ogen, hij is 1.89 lang en een goed getraind lichaam. Hij heeft een lieve lach waar hij elk meisje mee wint.

    extra dingen??? tijdens het oefenen met zwaarden is hij gestoken. Daardoor heeft hij op zijn buik een litteken.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 14:34 ]

    Hoofdpersoon
    naam: Catherina Maria Domínguez
    leeftijd: 16
    karaker: Catherina is onvoorspelbaar doet precies wat haar het beste het beste uitkomt. Ze riskeert vaak haar leven om andere te helpen, niet omdat ze dat zo graag wilt maar vooral omdat het moet van de piratencode. Catherina is slimmer dan men denkt. Ze doet vaak (niet overdreven) dom zodat mensen haar in niet goed inschatten. Catherina kan eigenlijk niet heel goed met een zwaard omgaan daarin tegen wel met een pistool maar die gebruikt ze bijna niet omdat ze zich dan geen echte piraat voelt. Catherina is niet vies van drank. Het liefste drinkt ze niks anders. Catherina is niet heel erg gek op goed en sieraden maar meer bovennatuurlijke schatten. Catherina is koppig en doet niet snel iets wat ze niet wil. Ze trekt altijd haar eigen plan. Catherina is avontuurlijk ingesteld en zal nooit het gevaar uit de weg gaan.
    uiterlijk + foto:


    Catherina heeft hele lange blonde haren. Ze heeft een mooi zuiver gezichtje en mooie grijze ogen. Catherina is heel dun. Ze heeft een grote tatoo op arm.
    extra dingen: Catherina’s echte ouders waren ook piraten alleen zij wilde niet dat zij in dat wereldje opgroeide dus hebben ze haar te vondeling gelegd.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 16:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil! Ga ik vanavond invullen (: Hoofdpersoon..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga zo invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik wil
    naam: Damon
    leeftijd: (beste vriend rond de 16 +) 17
    karaker: (meisje lijkt heel erg op Jack) melig, heel erg ochtend humeur maar wel behulpzaam
    uiterlijk + foto: (ze lijkt op Jack)


    extra dingen??? heeft enkele tatoo
    laat je me weten als je deeltjes heb en of ik er in zit(SA)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    (kijk maar voor welke rol je deze wil gebruiken en wil je het melden als de storie on staat? )

    naam: Nahini Williams
    leeftijd: 18
    karaker: heel sniki, moet altijd gelijk hebben, heet scheit aan alles, en dol op avonturen en wil graag vrij zijn
    uiterlijk + foto:


    extra dingen?? ze is erg goed in dingen stelen bijv. geld en sieraden

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 14:02 ]


    You can't touch music but music touch you