• Die bang zijn voor onweer. Het onweert nu en ik ben doodsbang. Serieus. En me kat Pom zit nu buiten ik ben vet bang dat hem wat overkomt ):


    26 - 02 - '16

    Sorry ik niet :$ ik vind het juist heerlijk (:
    Maar vroeger wel en begrijp dat het kut is.
    Als ik in bed lig en opeens gedonder hoor en al die bliksem, dan vind ik het ook een stuk minder fijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Not me, ik zit er juist al de halve dag op te wachten. Het liefst een lekkere harde bui met regen, heeeel veel regen. Anders kom ik niet in slaap met die hitte ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het prachtig..

    Ik vind het ook eng. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FixYou schreef:
    Ik vind het ook eng. ;x


    Ben ik toch niet de enige, (:


    26 - 02 - '16

    Ik niet, gelukkig. En ik weet dat je dit al vaak hebt gehoord en dat je het waarschijnlijk zelf ook wel weet, maar je hebt helemaal niets om bang voor te zijn. Er zitten goede bliksemafleiders in alle Nederlandse huizen, dus zelfs áls de bliksem bij jou zou inslaan, waarop de kans enorm klein is, zou er vrijwel niets gebeuren. De rest van het onweer, de donder dus, is alleen maar geluid.
    En je kat weet zich vast ook wel te redden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het leuk, haha. Ik heb ook vaak zin om in de keiharde regen te staan, just because.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Square schreef:
    Ik niet, gelukkig. En ik weet dat je dit al vaak hebt gehoord en dat je het waarschijnlijk zelf ook wel weet, maar je hebt helemaal niets om bang voor te zijn. Er zitten goede bliksemafleiders in alle Nederlandse huizen, dus zelfs áls de bliksem bij jou zou inslaan, waarop de kans enorm klein is, zou er vrijwel niets gebeuren. De rest van het onweer, de donder dus, is alleen maar geluid.
    En je kat weet zich vast ook wel te redden. ^^


    Maar Pom betekend fcking veel voor me, hij ging al een keer bijna dood aan 40 graden koorts en een longontsteking..


    26 - 02 - '16

    Onweer is juist leuk n_n


    Caution first, always.

    Stu schreef:
    Onweer is juist leuk n_n

    O_o


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Not me, ik zit er juist al de halve dag op te wachten. Het liefst een lekkere harde bui met regen, heeeel veel regen. Anders kom ik niet in slaap met die hitte ><


    Same here.

    En ik ging net buiten lopen toen het ging onweren, de hond moest uitgelaten worden dus ik greep m'n kans.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben doodsbang. Echt, ik ben net een klein kind als het om onweer draait.:'D


    everything, in time

    Ik haat onweer, hier is het al geweest


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Niet heel eng, maar als het heel hard gaat...

    Progeny schreef:
    Ik ben doodsbang. Echt, ik ben net een klein kind als het om onweer draait.:'D


    Ik ook! Ik trek altijd de dekens over me kop en ga dan trillen enz.. Een keer moest ik bijna huilen.. Oke.. Nu overdrijf ik. Maar ik was wel vet bang


    26 - 02 - '16