• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, willen juist graag horen dat ze mooi zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er zijn er genoeg die dat zeggen. Maar er zijn er ook veel die dat zeggen omdat ze dat echt van zichzelf vinden. En daarom zeg ik toch oneens.


    To live would be an awfully big adventure

    Oneens,sommige vinden het echt of weten van zichzelf dat ze niet mooi zijn en zijn gewoon realistisch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Progeny schreef:
    Eens.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De mensen die dat de hele door over van alles en nog wat zeggen, wel ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doh, dat wil iedereen toch graag horen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oneens, je mag toch zeggen waar je ontevreden over bent?
    dan hoeft dat niet perse zo te zijn dat je graag wilt horen dat je mooi bent.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    eens<3


    All I wanna do is lose control

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Denk dat het ook een beetje ligt aande persoon zelf. De een wil graag de bevestiging horen van het tegendeel omdat hij/zij dit nodig heeft voor zijn/haar zelfvertrouwen.
    Terwijl de ander dit misschien gewoon zegt omdat hij/zij daadwerkelijk ook over zichzelf denkt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Denk dat het ook een beetje ligt aande persoon zelf. De een wil graag de bevestiging horen van het tegendeel omdat hij/zij dit nodig heeft voor zijn/haar zelfvertrouwen.
    Terwijl de ander dit misschien gewoon zegt omdat hij/zij daadwerkelijk ook over zichzelf denkt.

    Miracle08 for president! Agreed ^!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Eens, negen van de tien keer wel. Of dat is toch mijn ervaring. Een vriendin van mij heeft dat heel erg en dat is gewoon echt irritant.

    De meesten wel, inderdaad.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Meestal wel, ja. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    In de meeste gevallen wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.