• Ik heb net een nieuwe iPod nano gekocht. Een maand of twee geleden ofzo en nu is er een nieuwe... Ik heb dat altijd en dat haat ik zo. :o

    http://www.apple.com/nl/ipodnano/

    Maar ik heb die videocamera niet nodig, alleen het grotere scherm is handig maar ik hou van mijn iPod die ik nu heb
    :9~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 11:28 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik wil ook zo één. Maar ik mag niet. (huil)

    die roze in je link heb ik =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou ook graag een nieuwe iPod hebben zodat ik er nog meer liedjes op kan zetten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dit soort dingen overkomt mij altijd!!


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Oeshh... Da' s pech hebben ...

    omg...

    Why in the name of God zetten ze een camera op een Ipod T-T. Ipods dienen daar toch niet voor --'

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 0:03 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ooh.... nouja ik heb er geen en ik wil er ook geen ik hou het bij een goedkope mp3... waarom?
    omdat ik niet voorzichtig genoeg ben voor een iPod xD


    A Noble was Born in Chaos

    oké nu heb ik ook pech want de mijne is ongeveer 9 maand oud.ik wil ook die nieuwe!


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Stel je niet zo aan xD
    Wees blij met wat je nu hebt.. je wilt blijkbaar altijd het beste voor jezelf.
    Ik bedoel: Je hebt al een dure ipod, sommige mensen kunnen dat nooit van hun leven betalen en zijn al blij met hele goedkope dingen zoals potloden om mee te kleuren.


    Hated by many, confronted by none!

    hebik altijd
    had ik net een viewty voor 200 euro gekocht
    week erna
    nog maar 130 euro x.x


    We can only learn to love by loving.

    LisaCAKEHOLE schreef:
    Stel je niet zo aan xD
    Wees blij met wat je nu hebt.. je wilt blijkbaar altijd het beste voor jezelf.
    Ik bedoel: Je hebt al een dure ipod, sommige mensen kunnen dat nooit van hun leven betalen en zijn al blij met hele goedkope dingen zoals potloden om mee te kleuren.
    Ik weet het wel maar ik denk dat hij ongeveer even duur is. Het is gewoon zo dat als ik iets nieuw koop dat er altijd wel een maand ofzo erna iets veel leukers uitkomt voor hetzelfde geld of dat de prijs super veel daalt
    Ik wil niet het beste voor mezelf, het is gewoon spijtig... (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Fighter schreef:
    hebik altijd
    had ik net een viewty voor 200 euro gekocht
    week erna
    nog maar 130 euro x.x
    Pijnlijk :o


    Only losers can act the way you do

    Heb ik ook altijd. Maar die iPod koop ik écht niet, want, wtf heb ik nu aan een videocamera in een iPod? x_x


    Never run out of reasons to smile...

    wow, die zijn mooi. in je link! ik heb echt een iPod van de oudste versie. volgens mij. maar ja kun je 'm niet verkopen? en dan de nieuwe kopen? [hopelyk komt er dan niet wéér een betere als je die hebt]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 11:06 ]


    You are beautiful, you are love.

    Haha, eigenlijk had je dat kunnen verwachten, Apple moet elk jaar ofzo met nieuwe uitvindingen komen, ook al is het een uitbreiding op een bestaande (dat cameraatje op die Ipod nano).
    Maar ach, zoiets gebeurd mij ook vaak hoor! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    haha, ik heb geen ipod nodig als videocamera. Daar heb ik een gewone camera + telefoon vor 8D iPods zijn voor muziek XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/